Bkk på Kemorabanan!!!

-Chrille-

New member
Tack som fanken...

Sitter just nu pa baten hem och snott at mig en dator i barnens lekrum...:D...finns inga bokstaver med prickar pa! :mad:..men,men...
Blev ett dygn f;rsenad efter en punktering o Finlandsskogen...:mad::mad:...sa gar det om inte reservhjulet e med...:mad:

Ville bara tacka f;r en kanonvecka och lyfta pa hatten igen, for ett kanonarrangemang av Per o Nicko...saknar redan den grona artsoppan:D:D
Tack aven till alla deltagarna som visade ett otroligt engagemang i alla upptag och styggelser som hittades pa under dessa dagar...;)...ett kanongang.

Jag hoppas ocksa att det nya tidr'kningen fortsatter...mera Kemora;)

Tack som fanken!

Chrille
 

Bonjin

New member
Tack!

Sitter hemma med tom blick och undrar vad jag ska göra nu!! Grått och regningt utanför fönstret:(
Men det är ju bara att tänka på dagarna som var och på nästa år så skiner solen även här inne :D

Har haft skitkul, trevliga deltagare och tokiga kollegor:cool:

Synd bara att den där paparatsin var på fel ställe vid fel tidpunkt :rolleyes:

/Stefan A
 

Hoppe

New member
Instämmer i hyllningskören! Satt och log på hojen alla 58 milen hem. :) Till och med de sista 27 i hällregn. Kemora, I´ll be back...:D
 

pikeman59

New member
Kemora

Kan inte annat än instämma med tidigare inlägg, helt klart vår bästa semestervecka. Vi känner verkligen att vi utvecklats även om jag körde en "kromsläde", det går faktiskt att hänga på en sån också:D
Och Eva praktiserade offroadåkning genom sandfållan i 90 med sin Bumse. Vi kanske ska ha en banhoj och en enduro till nästa år. (Nu får jag stryk). :D

Tack till alla superduktiga instruktörer, alltid tid för tips och uppmuntrande ord. Och och speciellt tack till Peo som såg till att Gamla Bettan är ordentligt ursotad och visade hur hon ska köras. Peo den nya customkungen kanske?
:rolleyes:

Det kändes faktiskt helt OK att vara med på kursen med customhoj.
-20 och en en banhoj till nästa år kanske? :)

Otroligt sköna människor med på kursen, hoppas "vurpan" i stuga 8 kryar på sig.

Vi ses nästa år på Kemora, om inte tidigare.

Sven & Eva
 

Hoppe

New member
Att en kromsläde kunde pinna på så bra trodde jag inte innan kursen. Men nu vet jag. Snygg körning! Tur det fanns raksträckor där jag kunde dra fördel av mina 167 hästar ;)

/Hans Olof
 

Niklasinorr

New member
Att en kromsläde kunde pinna på så bra trodde jag inte innan kursen. Men nu vet jag. Snygg körning! Tur det fanns raksträckor där jag kunde dra fördel av mina 167 hästar ;)

/Hans Olof

Jag tycker bara att ni alla bevisar min tes om att hojen inte har ett dugg att göra med hur fort det går i kurvorna... Tänk att jag alltid har rätt:D
 

owe granqvist

New member
Vill bara tacka alla deltagare och instruktörer för en trevlig och rolig tid på Kemora.

Största tack till Niklas o Per som gjorde kurs möjlig. :D

På återseende om ett år på Kemora, eller någon annan kurs.

Med vänlig hälsning Owe
 

jenslindstrom

New member
Tackar

Efter 2 dagar på sofflocket orkar jag mig äntligen fram till tangentbordet...

Stort tack till alla arrangörer, instruktörer och deltagare.
Grymt rolig, nyttig och trevlig "semester"-vecka.
Ser verkligen fram emot nästa års upplaga.

Ha det

/Jens
 

Tommen

New member
Hej o Tack

Vill tacka alla instruktörer som hjälpte mig att hitta runt på banan (säkrare o snabbare) samt till alla andra som var med på dessa dagar.

/Tommen
 

-Chrille-

New member
Fotokontakt....

Är det någon som har ångrat sig och vill ha en fotoskiva eller vill ha kontakt med Sonny (fotografen) ändå, så slå han ett mail på: sonny@ecracing.se

Mvh // Chrille
 

MicaelB

New member
Jag har aldrig kört på bana eller deltagit i SMC-kurs.
BKK:n i Kemora var en mycket positiv upplevelse. MC-körning, MC-teori, MC-snack, MC-koll, osv. Bara att rekommendera för andra och att själv försöka satsa på att kunna vara med fler gånger.
Det blev som någon sa: En ny tideräkning "Före och efter BKK i Kemora".
Tack till arrangörer, instruktörer och andra som gjorde detta möjligt.
Micke från Luleå, deltog med GSXR1100 -96
 

-Chrille-

New member
Ja vad säger du Chrille?

Filmen är snabbklippt och bilderna rensade!
Så just nu hålls det på med bränning för fullt hos Sonny:cool:

Per

Jepp...stämmer!
Sonny laddade ner allting igår, då de blev färdiga från "StudioLule"...:D
Helgen kommer han att tillbringa framför datorn o bränna alla skivor, och de borde hamna hos "postfarbrorn" på måndag, om tekniken är med....:cool:

Så...en liten väntan kvar, så kommer de att landa hemma i brevlådan lagom till surströmmingspremiären...:D

MVH // Chrille
 

#46

New member
Jepp...stämmer!
Sonny laddade ner allting igår, då de blev färdiga från "StudioLule"...:D
Helgen kommer han att tillbringa framför datorn o bränna alla skivor, och de borde hamna hos "postfarbrorn" på måndag, om tekniken är med....:cool:

Så...en liten väntan kvar, så kommer de att landa hemma i brevlådan lagom till surströmmingspremiären...:D

MVH // Chrille


Kul att alla fått sina bilder och filmen:)

Ryktas bland landets brevbärare att det snålas på frimärken i Sörmland:p
 
Top