Bkk på Kemorabanan!!!

#46

New member
Som sagt vi har fått bokat hotellrum också för det är överfullt i stugbyn nu:D

Så vänta inte med att anmäla dig om du funderar på att åka till Kemora!
Det är bara ca 15 platser kvar nu!


Per
 

Pär

New member
Samåkning sökes

Jag är nyanmäld och vill gärna samåka med någon. Har ev. bil och släp om det behövs. Svar önskas snarast för att köpa rätt båtbiljett (och ev. beställa drag på nya bilen!). Jag bor i Stockholm och kan möta upp vid färjan.
Svara här, PM:a eller maila på parnyman@msn.com
 

Hoppe

New member
Ja då var man anmäld. Kul ska det bli! Men naturligtvis lyckades man ju inte göra rätt vid anmälan... Trodde att man skulle fylla i vad man gått för kurs tidigare, så nu står det på bekräftelsen att jag bara valt steg 1 Motorcykeln. Blir till att kontakta SMC zumorgens och göra om och göra rätt.

Förresten, någon vill samköra dit? Alltså hoj, inte bil med hojjen på släp. Bor i Piteå

Vi syns i Kemora!

/Hans Olof
 
Last edited:

Pär

New member
Har ni inte bokat färja ännu är det kanske dags att göra detta!
Vissa tider och avgångar är redan fullbokade!

Silja Line verkar vara billigare är Viking Line från Sthlm!

Från Umeå åker man https://online.rgline.com

Vill man inte åka båt går det alltid att åka runt
__________________

När slutar körningen på torsdagen? Hinner man med 20-båten to kväll från Åbo?
 

Niklasinorr

New member
Ja då var man anmäld. Kul ska det bli! Men naturligtvis lyckades man ju inte göra rätt vid anmälan... Trodde att man skulle fylla i vad man gått för kurs tidigare, så nu står det på bekräftelsen att jag bara valt steg 1 Motorcykeln. Blir till att kontakta SMC zumorgens och göra om och göra rätt.

Förresten, någon vill samköra dit? Alltså hoj, inte bil med hojjen på släp. Bor i Piteå

Vi syns i Kemora!

/Hans Olof

Det spelar ingen roll vad du har valt. Kursen är alla steg med start steg ett på måndag, oavsett vad du gjort tidigare. Så du kan lugnt somna om:)
 

Gunsan

New member
Tjoho
Nu börjar kontroll-behovet slå till
Var bor man?
Banskissen är utskriven, vi pluggar...
Peo ska lägga in i GPS-en o jag ska fixa karta med rätt skala:D
 

#46

New member
Tjoho
Nu börjar kontroll-behovet slå till
Var bor man?
Banskissen är utskriven, vi pluggar...
Peo ska lägga in i GPS-en o jag ska fixa karta med rätt skala:D



Det kommer karta med i inbjudan till alla instruktörer och deltagare mfl.;)

Nicko har detta på g!:cool:
 

Niklasinorr

New member
Nu har jag fått tummer ur rö... och skickat ut ett välkomstbrev med info om kursen. Om ni är anmälda och inte har fått brevet så får ni höra av er till mej.

Vi ses i Finland!

Och det är nära nu!!!!

Och ni som inte betalat, gör det snarast...
 

jenslindstrom

New member
Åk med mig till Kemora, 1 plats ledig

Mitt resesällskap har oturligt nog vurpat med mc'n (killen är ok men gipsad) och kan inte följa med.

Jag söker nu med ljus och lykta efter nån som kan dela bensin- och färjekostnader.

Färja med bil och släp samt två personer är bokat stockholm-åbo 07:10 på söndag och åbo-stockholm på fredag.

Jag har bil och släp och åker från göteborg/västra sverige, men kan tänka mig omvägar att plocka upp dig på vägen. Stockholm funkar givetvis.

Hör av dig snarast om du är intresserad!

Jens
jens snabela jgl punkt se
eller skicka pm
 
Last edited:

Wremo

New member
Mitt resesällskap har oturligt nog vurpat med mc'n (killen är ok men gipsad) och kan inte följa med.

Jag söker nu med ljus och lykta efter nån som kan dela bensin- och färjekostnader.

Färja med bil och släp samt två personer är bokat stockholm-åbo 07:10 på söndag och åbo-stockholm på fredag.

Jag har bil och släp och åker från göteborg/västra sverige, men kan tänka mig omvägar att plocka upp dig på vägen. Stockholm funkar givetvis.

Hör av dig snarast om du är intresserad!

Jens
jens_rock snabela hotmail punkt com
eller skicka pm

Synd att jag inte läste denna tråd tidigare, hade gärna hängt på från Göteborg. Nu har jag bokat in allt och ger mig av tidigt på fredag morgon... Kanske på hemvägen?
 

-Chrille-

New member
Nu är det dags snart!:)

Tyvärr så har vår fotograf hoppat av i sista sekunden:(

Någon som känner sig sugen på att följa med till grannlandet i öst?

Hör av er till pergjers@gmail.com

Jag har anlitat Sonny som lite "Hobbyfotograf" men han har väl ingen hightech utrustning annat än en vass "vanlig" kamera. Så lite bilder blir det nog...;)

Annars känns det tankat, packat o klart....gött...:)
 
Last edited:

#46

New member
Men va bra:)

Så stor ponken får följa med också!?
Det blir fulla bilen för er då alltså?

Efter 4 dagars fotande så borde nog nåfra bilder sitta i alla fall!:D

Jag hör av mig imorgo!

ps. glöm inte Borat filmen:rolleyes:

Nu ska jag sova ruset av mig!


Per

Jag har anlitat Sonny som lite "Hobbyfotograf" men han har väl ingen hightech utrustning annat än en vass "vanlig" kamera. Så lite bilder blir det nog...;)

Annars känns det tankat, packat o klart....gött...:)
 

-Chrille-

New member
Men va bra:)

Så stor ponken får följa med också!?
Det blir fulla bilen för er då alltså?

Efter 4 dagars fotande så borde nog nåfra bilder sitta i alla fall!:D

Jag hör av mig imorgo!

ps. glöm inte Borat filmen:rolleyes:

Nu ska jag sova ruset av mig!


Per

Jepp..lite foton blir det nog..;)...o Boratfilmen,badbrallorna, flytväst, sparkcykel, metspön, kompressor mm mm mm är packade...hmmm...undrar varför det ser ut att va lite väder i släpdäcken...:D

Vi syns i Soumi...jag slår en lina.
 

peoni887

New member
Veckan är slut

Vill bara tacka alla deltagare och instruktörer för en strålande vecka på Kemora.

När det gäller fotograferingen så löste den sig ju perfekt med Sonny och min kamrera, samt ett antal deltagare som kommer att dela med sig av sina bilder.

Störst tack ska dock Niklas och Per ha för att ha arrangerat det hela.

Om allt flyter på som det ska ses vi om knappt ett år. :D

/Peo
 

Niklasinorr

New member
Vill bara tacka alla deltagare och instruktörer för en strålande vecka på Kemora.

När det gäller fotograferingen så löste den sig ju perfekt med Sonny och min kamrera, samt ett antal deltagare som kommer att dela med sig av sina bilder.

Störst tack ska dock Niklas och Per ha för att ha arrangerat det hela.

Om allt flyter på som det ska ses vi om knappt ett år. :D

/Peo

Det var bara roligt att både du och Gunsan kom och jobbade, stort tack till er!
Glöm inte att skicka ftp-adressen till mej så vi får någon snurr på alla bilder...:)
 

lundqvistm

New member
Ett stort tack för grymt bra dagar!

Det är väl bara att köra vidare och vänta på nästa års Kemoravecka :D
 
Top