Trevligt med sällskap
Att alla från norrbotten (om vi blir några till) ska köra egen Buss/Bil/Släp ner till Stockholm låter lite onödigt, det borde gå samordna på något sätt tycker jag
Jag har en buss som tar 2 hojar i skåpet, sen hänger vi på ett STORT släp på 2500kg som vi lastar med 5-7 hojar.... innan vi rullar mot Stockholm...
Det hänger som sagt ihop med hoj transporten till & från Spanien, jobbigt att åka ner en vecka innan för att lämna hojen sen hämta den en vecka efter kursen, speciellt när man har 125mil enkel väg att köra
Lämna/Hämta hojen är det som jag ser som största problemet just nu
Som jag skrev på sporthoj.com:
"Banan är preliminärbokad men det finns dom som har förtursrätt. När vi fått definitivt besked om det, kan vi boka flygbiljetterna och hojtransporterna definitivt.
Håll ut... "
Det kommer bli sommar! Jag lovar!
....................................................
Finns inget att tveka på! Du ångrar bara det man aldrig gjorde :star:
Jag vet en som inte behöver ångra sig! :victorious:
Vad tänkte farbror åka för slags hoj då?
Offroad?
Nu ska du inte vara sån!
Se det som positivt att en gammal man tänker ta sig ner och vidareutbilda sig. :star:
Visst har jag en offroad plus en maskin till - men vem vet, man kanske kostar på sig nåt nytt istället för den som gick sönder. :tomte:
Vi är några från Göteborg som åker via Köpenhamn. Känns mer "åt rätt håll" än Stockholm
Jag förutsätter att hojarna står väderskyddade på transporten ner, så kyleffekt av fartvind behöver man nog inte räkna med, men rena minusgrader är ju alltid en risk i februari.
Med schysst gaskontroll håller de i stort sett alla gatdäck 4 dagar. Läste ett reportage på nätet som hyllade S20, men det är ju som det är med däcksreportage. Jag kör på Michelin Comptetion One och det finns en hel del andra däck i "gatlagliga-nästan-slicks"-kategorin, typ Pirelli SuperCorsa och Metzeler RaceTec m.fl.
Edit: Möjligt man får köra med rena slicks också, har inte hört varken bu eller bä om det..
Vet alla som från början anmälde intresse vad som verkligen ingår i prislappen? Dvs. är Ni medvetena om hur mycket Ni får för pengarna?
Mvh!
// Niklas