BKK-kurs på Albacete i Spanien

Lotek

#82 Superbike
Att tänka på är att kursavgiften ingår faktiskt också. Det är..ja, billigt är väl att ta i, men det är faktiskt inte dyrt.
Sen är det vansinnigt roligt och ett avbräck under vintern skall man betänka med ;)
I våras när jag var nere, kunde jag dessutom äta färsk nyfångad bläckfisk, vilket jag gjorde 4 dagar i rad. Bara en sådan sak :victorious:

påK-en

New member
Mycket lockande, speciellt när man varit konvalecent och inte kunnat köra under större delen av sommaren.
Hoppas att det blir av - och att det finns plats även för en som inte har racehoj.
Jag har riktat in mig mot detta från dag 1!

roffe_s

Active member
Det lär nog förhoppningsvis bli alla typer av hojar på detta evenemang:) Riktigt roligt att vara med när en "ny bana" ska invigas, alla börjar ju kursen med banan som ett oskrivet blad, eller från "scratch". Det liknar ju landsvägsmiljön mycket mer och alla - instruktörer likväl som deltagare - lägger sina första varv vid detta tillfälle. Det gör ju hela kursen mer intressant, val av spår, blick, instyrning - alla jobbar tillsammans för att tillämpa teorierna och analysera körningen:)

Fantastiskt roligt initiativ av Uppsala, faktiskt:tummenupp
Mycket lockande, speciellt när man varit konvalecent och inte kunnat köra under större delen av sommaren.
Hoppas att det blir av - och att det finns plats även för en som inte har racehoj.
Jag har riktat in mig mot detta från dag 1!

Tror inte det, kompis, tror faktiskt inte det...:tomte:
Skoter i Jäkkvik mao ;-) ...

Last edited:

roffe_s

Active member
Jupp, på något vis tänkte jag försöka få följa med. Bara att hålla koll efter den trinda lilla farbrorn med uppenbara auktoritetssvårigheter och lustig dialekt...:) Vore roligt att träffas där!

Tolkar jag som att du kommer att vara på plats, i så fall åtminstone en som man känner igen!

Niklasinorr

New member
Jupp, på något vis tänkte jag försöka få följa med. Bara att hålla koll efter den trinda lilla farbrorn med uppenbara auktoritetssvårigheter och lustig dialekt...:) Vore roligt att träffas där!

Problemet är att när "den trinda lilla farbrorn" väl satt sig på hojen så begriper han inte att humlan inte kan flyga så han försvinner hastigt mot horisonten... eller närmaste grop med lecakulor, vilket som är närmast...:)

SuperRetard

New member
Blir det nån steg 6?

Eller "öppen grupp" om så vill?

Går det i så fall att lösa engångslicens för det? För Baslicensen täcker ju inte internationellt va?

påK-en

New member

Så liten känner jag mig inte med 1,83, det övriga klarar jag inte av att dementera!:p

Ricken

Member
Blir det nån steg 6?

Eller "öppen grupp" om så vill?

Går det i så fall att lösa engångslicens för det? För Baslicensen täcker ju inte internationellt va?

Ifjol på Kemora löste SMC en licens av Svemo för deltagarna så att det skulle täcka även dom dagarna i Finland. Ksnske går att göra en repris?

roffe_s

Active member
Nu tänkte jag iofs på att Du skulle känna igen mig på den beskrivningen...:) Men då lär vi ju hitta igen varandra utan problem!
Så liten känner jag mig inte med 1,83, det övriga klarar jag inte av att dementera!:p

Tyvärr tror jag att även Du hade mig i åtanke...:mad:
...begriper han inte att humlan inte kan flyga så han försvinner hastigt mot horisonten...

Last edited:

Hoke

New member
Hmm, undrar hur varmt i asfalten det kommer att vara där nere då?
tongue0013.gif

Last edited:

Iskall

New member

Är oxå intresserad :)
Har du någon plan hur du tar cykeln till Stockholm ännu?

/Stefan