V Saarela
New member
Däremot måste jag ta XR-piloten i försvar: han är av samma skrot och korn som dig - jobbpendlar på en Innova och 'har det i sig'.
Cykeln led av någon kugge mer än den orkade driva, och ett för bylsigt regnställ. Små faktorer betyder mycket i åttondelsliterklassen!
Tack alla!
Ja, då förstår jag. Har ju själv en XR125 och vet att den i bästa bästa bästa fall maxar 115 mätarfart. Den är ganska stark upp till 90 och blir sen lite svår att krama ur dom sista. Att då dreva om den är en mycket dålig ide.
Tanken slog mig också där att den måste vara drevad eftersom han tappade i motvinden och helt plötsligt var han i hasorna ändå(efter att ni hämtat upp han)
Ang regnstället: Ibland när man tittade i backspegeln så funderade jag -"var tusan kom den SH300 scootern in i ledet ifrån?" Ber om ursäkt för min felbedömning. Utifrån det så tror jag han måste ha gjort den största kraftansträngningen av er.......
Att träffa Saarela på Sillekrog var däremot inte helt oväntat. Att dra ner från Boden för att få köra lite mer motorcykel med folk som ändå inte hinner snacka, det är väl det som klassas som kvalitetsumgänge?
Suveränt Saarela!
Tack alla!
Som norrlänning tycker jag att vi surrade som fan
Hampe: -"tjah!"
VS: -"tjah"
Hampe: -"kul att du kunde komma"
VS -" tjchuu"