Hellman
New member
- - - -
Underbart - det kanske vi skulle ta efter idag också
I och för sig svårt och lyfta på hjälmen när man kör
Ha hatten på hjälmen annars, sätt resorband i den så du inte tappar den bara.
- - - -
Underbart - det kanske vi skulle ta efter idag också
I och för sig svårt och lyfta på hjälmen när man kör
Måste få ställa en stilla undran, för kanske är det jag som missat något..., nämligen om det blivit omodernt att hälsa när vi motorcyklister möts längs vägarna...??
Man får nog kolla lite välare, för väldigt många hälsar med vänster handens fingrar inte hela handen.
Jag åker så mycket hoj till och från jobbet så jag nog har blivit lite förvirrad. Kommer på mig själv att sitta i bilen och hälsa på mötande hojåkare
Hälsar alla ! ! !
Jag hälsar på alla vad de än kör även på Poliserna de är människor med o kör mc .
Varför HD-åkare inte hälsar? Jo styret vibrerar så jävligt så släpper man så går det inte att få tag på det igen!
Ja, Jo...får nog erkännas att det är så, det är därför som mötande tror att jag vinkar glatt med hela armen i luften när jag kör min hoj med tankväxel o högt styre...fast jag i själva verket försöker att fånga tillbaks styret efter ha släppt det för att växla..det är så pinsamt att jag försöker dölja detta med ett stort leende över hela ansiktet...
Anders.J
Vad söt du blev där Dom.
Hoppas du o Mandy har det gott så.
Jag hälsar på alla vad de än kör även på Poliserna de är människor med o kör mc .
Svar: så sent som 60-tal.... men det där med hatten var väl att ta i. Genast undrar man ju vilket århundrade som menas.
Hejar på alla hojåkare, responsen är väl c:a 90 %. Det är bara en del HD-ägare , och Guldvingeägare som inte orkar lyfta på armen,
Keep on "vinking"
Top Ten Reasons Why Sportbikers Riders Riders Don't Wave Back
[...]
6. They're too occupied with trying to get rid of their chicken strips.
[...]
Vad är "chicken strips"??
Edit: Verkar var den yttersta oslitna biten på vardera sidan av däcken. Eller de där små gummipiggarna som sticker ut som hår på nya däck.
Sluta fundera här är orsakeran varför vissa inte hälsar:
Massa kul text!