Nya profil-inlägg

Hej
Jag önskar dig en god fortsättning.
Hoppas vi ses vid banan iår med.
mvh
Daniel
Haha, tack och Gott Nytt År själv! Jag smygläser fortfarande på transalp.se nu och då, och saknar min lilla 'valp ibland. Nåja, vi får se vad jag kör nästa år. :) På julannandagen tog jag förresten en 8-milssväng på små krokvägar, inte ett dugg kallt men fick väja för alla kullblåsta träd. Ha det gott!
Änna dåligt med meddelanden här.

Önskar den förra Transalpinnan Gott nytt år och lycka till med nya hojen.
Absolut! Hade tänk använda den i skidbacken i vinter och på hojen i sommar.
Tja mannen, hur är det med dig?
Själv är det bra med mig. längtar till nästa säsong då jag förhoppningsvis blir färdig
instruktör i väst. Ska du köra något 2012?
Ha de bäst
MVH
Daniel
Det är en Hero. Jo, rätt nöjd. Blir himla bra bild. Ljudet är väl lite sisådär.
Här är några filmer: http://www.youtube.com/user/helra092 (dock inte fallskärmen, det är annan kamera). Går ju att höra vad som sägs. Iaf om man inte har den i det vattentäta skalet. Men inget bra ljud ärligt talat.
Är det GoPro 960, Hero eller? Nöjd? Vad är bra? Vad är dåligt? Hur funkar ljudet om man filmar ex en konversation?
Ljudet är ok, men en modern smartphone funkar bättre att filma barn och vardagshändelser. Sålänge inte kameran ska sättas på PÅ barnen :)
Går den att använda till något annat än actionfilmning? Hur är ljudet när man filmar vardagsgrejer? Funderar på att köpa en, men min sambo vill inte ha en kamera som bara jag kan använda.
Hej! Först nu som jag såg att jag hade ett meddelande på denna nya sidan.
Hade du inte svängt av vid Anten järnväg när du åkte till Harry utan fortsatt 3 km på 190:an så hade du kommit hem till mig.
Självklart kan vi ta en tur nästa säsong, vi får höras vid.
Har precis innan säsongen var över köpt mig en BMW r12000gsa så jag är lite åksugen,;)
Formfaktorn är bättre än GoPro tycker jag (lättare att hitta ställen att sätta den på). Tack vare lasersiktena så är den väldigt enkel att rikta. Har ett par olika fästen som hör till, men kör mest med ett hemmagjort fäste på gaffelbenet. Kan dock tycka att GoPro har snäppet vassare bild. Men så finns det också massa inställningar att pilla på som jag inte orkat med :)
Gillade verkligen din Skottland/Wales reseberättelse och tackar för tipset om Harrys verkstad.

Bor ju i närheten av varandra så kanske kan vi hitta på nån tur nästa säsong..