Nya profil-inlägg

Hallå Ronny!
Jag har missat ditt meddelande helt å hållet. Inte bra...
Jag ringer dig under helgen eller i början på nästa vecka.

Ha det bra!

Tomas
Tomas
Hej!
Hej! Ursäkta att jag inte läst meddelandet...
Tälta inne på banan är toppen! Tillgång till toaletter och dusch. Dessutom så är man utsövd och slipper köra till banan på morgonen. Tror de stänger grindarna 10, för Perre kom senare och fick parkera utanför och bära in tältet.
Hej!
Förlåt att jag inte är inne här och läser meddelanden...
Men tälta vid banan är topp! Tillgång till toaletter och dusch och man är utsövd på morgonen. Jag tror att de stänger 10 på kvällen eftersom Perre, med en likadan Triumph och kom senare, fick parkera utanför och bära in tältet...
Tjo ... snart är det dags för kurs i wemasteri igen... du kommer väl med til Fjollträsk 08 ?
Northern Virginia has a wide variety of new home building opportunities at relatively low prices, a welcome relief for those wishing to make an affordable new home investment in northern Virginia homes. Get the facts and make a well-advised investment in new homes Prince William County.
Jupp, det gjorde han nog. Sök på e7danne på youtube om han lagt ut nåt.
Ha det fint!
Haha, jag misstänkte att det kunde vara du. *L* Välkommen ut ur anonymiteten. :)
Men shit vad jag är dålig på att titta in här och inget meddelande får man om att det finns meddelande i gästboken??!

Zettan, jag ska kolla vad Thomas fick med på sitt minneskort. Han har publicerat bilderna på en webbplats som jag har glömt adressen till, Återkommer!
Men shit vad jag är dålig på att titta in här och inget meddelande får man om att det finns meddelande i gästboken??!

Alice, Hypermuttan är en fin kille. Du får prova honom när vi ses nästa gång!