Det borde finnas något liknande medel som är lika effektivt nu när Pledge har slutat säljas?
Det borde finnas något liknande medel som är lika effektivt nu när Pledge har slutat säljas?
Fast troligast är att det blir nånstans mellan 40-50kr flaskan, med tanke på frakten, men som sagt jag har inte hittat den exakta fraktkostnaden ännu.Så jag är på! Kom igen nu ni andra som läser denna tråd och vill ha lite "puts på grejorna". En flaska för kanske 30:- törs du nog kosta på dig (och hojen).
Eller om ni är söderut, så finns Pledge (fast här heter det Pronto) i nästan varenda livsmedelshall och varenda kemikalieaffär. Bara att bunkra...
Tjaa, Marie bor väl i Österike om jag fattat det rätt och det är ju en bit söderut.Hmmm... Hur långt söderut? Södertälje? Köpenhamn? Lissabon?
Bikeman skrev; "Har även tittat på TearOffs, men det verkar så förbaskat bökigt. Det som skulle vara nåt är ju det som crossåkarna har men hur snyggt är det på snygg Arai, Shoei hjälm då?"
Gå tillbaks en sida i denna tråd så finner du väldigt mycket intressant info.
Jeg bruker "Armour All - Armour Paint".
Korreksjon: Det ser ut som om heller ikke Armor Paint er i produksjon lengre, men jeg bruker den flasken jeg har. Jeg tror at dette er det nye produktet:
View attachment 5033
http://www.armorall.com/products/view_product.php?product_id=36&main_group=2&category_index=wash_wax
Jeg har ikke testet dette nye, men kommer til å gjøre det når ArmorPaint-flasken er tom.
Tjaa, Marie bor väl i Österike om jag fattat det rätt och det är ju en bit söderut.
Ska själv till Italien i slutet på oktober så jag får väl hålla utkik efter "Pronto" och bunkra om jag hittar.