Vilken MC???

Patrick007

New member
Hej alla!!
Tänkte glida runt lite på en skön cykel. Är 188cm lång 108 kg..Så inga småhojar.. Ser ut som jag kör moped då.
Bomba med förslag då jag får kolla upp dom.
Budget ca 40...
Väl mött!
/ Patrick
 

Andi

New member
En fråga som inte har något bra svar. Är du erfaren, eller nybörjare? Glida runt lite... som i via södra Europa eller bort till caféet på andra sidan kvarteret?
Putsa/mecka/pilla/Styla eller något som kan stå ute på innergården året runt?
Mitt tips är att hitta en kategori eller två som känns intressanta och sedan sätta sig med Blockets filterfunktioner för att se vad du kan få... sedan är väl det bästa att besöka en handlare där du kanske kan provsitta/jämföra/köra för på så vis tratta ner vad just du gillar.
...och glöm inte att uppdatera här vad det blev :)
 

Patrick007

New member
Hej igen !!
Får uppdatera mig lite...Kört sporthojar när man va yngre..E 55 nu..
Blir mer sugen på att ta cykeln o ta en liten tripp. Typ 2-5 mil..
Tycker om o putsa o hålla iordning. Mecka e inga problem..Har fixat varmgarage.
Sneglat lite på kawasaki vn modeller..Samt Hondas black widow. Viktigt med smalt framhjul.
Ser gubbigt ut annars..även om jag e det.
Även tittat på intruder 1400.Hur kommer det sig att Suzukin är så billig???
Meanstreak ser inte dum ut iheller..Får väl gå upp till 50 i budgeten!!!
/ Patrick
 

jan-olovj

New member
Kolla på typ äventyrshojar Varadero Transalp Vstrom mm. Ganska höga man sitter bra finns mycket att välja på, gå och kolla o provsitt. Många custom sitter man inte bra på och är inte ryggen ok så var försiktig.
 
Hej igen !!
Meanstreak ser inte dum ut iheller..Får väl gå upp till 50 i budgeten!!!
/ Patrick
Hade jag velat köra custom så hade jag absolut tittat på Mean Streak. Den har ju genomgående utmärkt sig i tester (och hos de av mina vänner som haft den) genom att vara mer körbar än de flesta andra både japanska och amerikanska customhojar. Chassi, bromsar, nedlägg etc...
 
Top