Vilken MC skall jag köoa?

Batten

New member
Förstår att du blir lite "shaky" på handen när du står där och suktar (håller med dig att de röda är snygga men min favvo VFR är de blåa) :)
Bilden duger tills det blir utomhus säsong. Än en gång Grattis till köpet och kör försiktigt när och om den där förb... snön försvinner!
//Batten

DearHunter

New member
Snöns bortsmältning är direkt omvänt proportionellt mot antalet individer som vill har bort den. Om en individ köper sig en ny hoj så förlängs vintern med motorcykelns garantilängd dividerat med roten ur pi upphöjt till närmaste oturstal.

Allt enligt Murphys lag :mad:

tersan

New member
Snöns bortsmältning är direkt omvänt proportionellt mot antalet individer som vill har bort den. Om en individ köper sig en ny hoj så förlängs vintern med motorcykelns garantilängd dividerat med roten ur pi upphöjt till närmaste oturstal.

Sant.

cessan

New member

Okej okej , jag fattar jag plockar ur batteriet plockar ner den nya mc:n i molekyler .Sen tänker jag stilla hm ,snart är det jul igen jag har god tid på mig tills nästa säsong.:eek:

Nu har jag förstått vad demokrati är, rösta fram alla nyköpare av hojjar som suktar ivrigt och ge dom sedan skulden att dom är orsak till snötäckta vägar.....:D

/Cessan :)

Batten

New member
Dom är bara avundsjuka på oss nyägare:D
Du och jag Cessan får hålla ihop mot alla belackare och få till ett bra pris på dubbdäck till två hojar om abstinensen blir för svår

cessan

New member
Att vi ska ...*skratt*

Dom är bara avundsjuka på oss nyägare:D
Du och jag Cessan får hålla ihop mot alla belackare och få till ett bra pris på dubbdäck till två hojar om abstinensen blir för svår

:) klart vi håller ihop i vått ,torrt ,sommar som vinter .:D

/team Battcess :p

DearHunter

New member
Bäst ni passar Er...här utdelas det skämt, skratt och kramar.... AKTA ER för oss som inte har nya hojjar ..... :D:D:D