ziggeolena
New member
Undrar varför forumet ser så konstigt ut är det nått som är under utveckling?
Ju det mailet har vi fått, men utsendet på forumet är inte lika tydligt som förut men det är kanske nått man kan ändra på i egna inställningar?
Jag kan bara anta att du menar lite som att kontrasten är lite dålig. Så jag ska försöka lägga till ett par inramning som klarar upp gränserna mellan inläggen.
Jag håller verkligen med dig men egentligen är det nog en vanesak.Undrar varför forumet ser så konstigt ut är det nått som är under utveckling?
Jag håller verkligen med dig men egentligen är det nog en vanesak.
Vi har haft den gamla layouten i ett antal år och lärt oss tycka om den och känna oss hemma.
Det som jag tycker är lite trist så fort det gäller webbsidor(kallas det så ?) är att man inte kan genomföra förbättringar "inuti" och låta oss användare se samma sak i layouten. Varför har ex.vis smilisarna behövt byta utseende? Ser inte alls lika trevliga ut och inte minst lika kontrastrika som de gamla.
Om jag liknar det vid ett vackert gammalt hus som renoveras varsamt med typ stambyten, nya elledningar i befintliga rör m.m.
Man har kvar och möter det gamla invanda, som man trivs med men har samtidigt tillgång till förbättringarna.
Vad är det som inte är lika "tydligt"? Förbättringar vill vi alltid göra.
Det utseende som är nu, är nya standardutseendet i nya versionen.
Jag kan bara anta att du menar lite som att kontrasten är lite dålig. Så jag ska försöka lägga till ett par inramning som klarar upp gränserna mellan inläggen.
Ja men det är nog det som gör det, förr var texten i svart, och nu är det i nån blågrå färg det är nog det som inte känns lika tydligt.
Ska se om det går att ändra på senare.
Smilisarna rök tyvärr när allting uppgraderades. Kan titta på att "piffa" dom senare.
Också för att coppa de från SH.
Kör man mycket/bara Tapatalk-klient så är det bara smileys-taggarna från SH som jag kommer ihåg :tummenupp