Vad har hänt med forumet?

Ove 60+

Active member
En flagga? Om du kan ta en skärmdump eller något så jag får se vad du menar vore det bra. Det enda jag eventuellt skulle se som orsak vore att du påbörjat skriva något i en ruta, och sedan klickar på att surfa vidare. Då kan det varna om att du skrivit text och verkligen vill byta sida / förlora textmeddelande.

Testade just, och så fungerar det. Inget jag kan ta bort.

Flagga eller skylt eller vad man vill kalla det. Kan inte göra ett dugg innan jag klickat bort den och den uppträder lite när som helst när jag vill lämna sida. Inte alltid, men ibland är det j - a envist särkillt om man bläddrat lite i en tråd och vill komma tillbaka.
 

Swedie

Administrator
Personal
Konstigt. Vilken webbläsare har du? Ska se om jag kan göra något åt den.
Det kan vara så att du har virusprogram installerade som håller på lite för mycket i din webbläsare (de är inte alltid av godo).
 

Swedie

Administrator
Personal
Min profilbild försvinner, i bland är den där och ibland inte. Jag använder Googel crome.

Svårt att felsöka tyvärr. Låter som ett "lokalt" fel på din dator. Prova som sagt och rensa temporära internetfiler. Jag ser både din avatar och din profilbild just nu.
 

påK-en

New member
Vist är det konstigt, när jag skrev så var den borta. Fenomenet uppstod när sidan ändrades.

Så blir det för mig också, ingen bild när jag gjort ett inlägg och postar det. Om jag sedan öppnar sidan på nytt så finns bilden med, helt ok för mig.
"Varningsrutan" dyker upp ibland även för mig, verkar var när jag gör något innan datorn laddat färdigt, tar jag det lite lugnare så händer det aldrig, det verkar som om det tar längre tid för sidan att ladda ner nu för tiden. Jag är totalt rudis på hur sånt här funkar, ser bara vad som händer men inte varför.
 

Swedie

Administrator
Personal
Aha! Ser felet oxå nu. Detta är en bugg i mjukvaran som jag måste felrapportera. Inget jag kan göra något åt på egen hand tyvärr.
 
Top