Yamahansson
New member
Hoj,hoj! Hallå alla hojåkare.
Nej, se mitt tidigare inlägg i tråden. Enligt Admin en "bugg i firefox"...Är det bara jag som kör firefox och märker att sidan är feldesignad och är hur bred som helst?
Och Btw, hejsan alla ; )
Aj aj! Sorry, nu är det fixat !Kommer man kunna lägga in avatarer så småningom?
Det är korrigerat nu! Bugg både i mig och firefoxÄr det bara jag som kör firefox och märker att sidan är feldesignad och är hur bred som helst?
Och Btw, hejsan alla ; )
Kul att det kommer ros, när kommer riset?
Konstruktiv kritik och goda idéer om hemsidan tas tacksamt emot av oss på SMC. Det gör alla 21 webmasters runt om i landet som jobbar så att svetten lackar för att vi ska få en bra och gemensam sida för Sveriges MotorCyklister.
Nya satsningar inom SMC innehåller just förenklad anmälan för att bli SMC-medlem, anmäla sig till kurser m.m. Det kommer bli mer automatisering som innebär snabbare hantering av medlemmarna.Så där ja nu har ni fixat till en riktigt bra hemsida och forum.
Skaffade hoj i somras och tänkte nu bli medlem i SMC.
Kommer med ett förslag då det gäller betalningen. Varför inte göra så att man kan fylla i alla uppgifter här och sen betala med betalkort direkt över nätet. De som vill betala på det normala sättet skall kunna göra som vanligt dock.
Nya satsningar inom SMC innehåller just förenklad anmälan för att bli SMC-medlem, anmäla sig till kurser m.m. Det kommer bli mer automatisering som innebär snabbare hantering av medlemmarna.
Kommer dock inte se detta i drift förrän början på nästa år troligen. Så tills dess måste du nog gå den vanliga vägen genom att betala in via postgiro och invänta bekräftelse på vanlig post.