Välkommen till *NYA* SMC-forumet

HonkyTonkMan

New member
Jaha, då ska man lära sej navigera i en ny miljö då. Den känns väldigt sporthoj.com-inspirerad. Vi får se om nåra veckor vad man tycker. Just nu är jag bara förvirrad över att mina cirklar har blivit rubbade. Vänjer mej nog såsmåningom.

Redan

New member
Är det bara jag som kör firefox och märker att sidan är feldesignad och är hur bred som helst?
Och Btw, hejsan alla ; )

Jåke

New member
Är det bara jag som kör firefox och märker att sidan är feldesignad och är hur bred som helst?
Och Btw, hejsan alla ; )
Nej, se mitt tidigare inlägg i tråden. Enligt Admin en "bugg i firefox"...
IE-Tab plugin löser formatteringen men man får lite andra lustigheter, som att man inte kan markera och ändra ord utan måste radera och skriva om samt att vissa rulllister (när man t.ex vill byta typsnitt) inte funkar med scrollhjulet på musen. Lite knepiga problem som jag inte upplevt nån annanstans men kan ha att göra med kombinationen vBulletin/EPI-Server, det senare bygger ju mycket på MS-teknik.

Annars en mycket väl vald lösning. Det vi upplever är marginella problem som möjligen delvis kan åtgärdas med översyn av forumkoden, eller åxå inte.

Last edited:

Sun King

New member
Ny på forumet.

Hallå i huset. Ny på det här forumet, SMC medlem i +20(?) år. Återfinns även på några andra forum med samma alias.

Ride On! Uffe

Zeal

New member
Kul att det kommer ros, när kommer riset? :)
Konstruktiv kritik och goda idéer om hemsidan tas tacksamt emot av oss på SMC. Det gör alla 21 webmasters runt om i landet som jobbar så att svetten lackar för att vi ska få en bra och gemensam sida för Sveriges MotorCyklister.

21 webmasters borde ju räcka åt menar jag... :eek:)
Kul med en fräsh sida! detta har många väntat länge på

men 11 smilies? e vi så tråkiga så det räcker med dom menar du swedie? :p
/Z

Bajen-Sam

New member
Så där ja nu har ni fixat till en riktigt bra hemsida och forum.

Skaffade hoj i somras och tänkte nu bli medlem i SMC.

Kommer med ett förslag då det gäller betalningen. Varför inte göra så att man kan fylla i alla uppgifter här och sen betala med betalkort direkt över nätet. De som vill betala på det normala sättet skall kunna göra som vanligt dock.

Swedie

Administrator
Personal
Så där ja nu har ni fixat till en riktigt bra hemsida och forum.

Skaffade hoj i somras och tänkte nu bli medlem i SMC.

Kommer med ett förslag då det gäller betalningen. Varför inte göra så att man kan fylla i alla uppgifter här och sen betala med betalkort direkt över nätet. De som vill betala på det normala sättet skall kunna göra som vanligt dock.
Nya satsningar inom SMC innehåller just förenklad anmälan för att bli SMC-medlem, anmäla sig till kurser m.m. Det kommer bli mer automatisering som innebär snabbare hantering av medlemmarna.

Kommer dock inte se detta i drift förrän början på nästa år troligen. Så tills dess måste du nog gå den vanliga vägen genom att betala in via postgiro och invänta bekräftelse på vanlig post.

Bajen-Sam

New member
Nya satsningar inom SMC innehåller just förenklad anmälan för att bli SMC-medlem, anmäla sig till kurser m.m. Det kommer bli mer automatisering som innebär snabbare hantering av medlemmarna.

Kommer dock inte se detta i drift förrän början på nästa år troligen. Så tills dess måste du nog gå den vanliga vägen genom att betala in via postgiro och invänta bekräftelse på vanlig post.

Okidoki, bra att ni förnyar er. :D

Drakkvinnan

New member
Hittade hit oxå:D . Hoppas att jag hittar några här som vill köra med mig uppe i Gävleborg nästa säsong!;) Kul med att SMC har fått en forum oxå.

Strömma

New member
Grattis till en snygg och trevlig sida, mkt bra jobbat!

Nu gäller det bara att få ut till alla, medlemmar eller inte, att det här är en sida väl värd att besöka ofta :)

Tompa

New member
Tjena hej kallas Tompa och har kört hoj sedan jag va 16 och det var ett bra
tag sedan är ju självklart med i SMC.Kör omkring på sthlms gator och bergochdalbanor.