Jag har endast torrgasat i 10 sekunder och jag var nära att skita knäck

o nu när motorn och akra helsystemet åker på så .. daijmn...
Du kommer nog att sakna toppeffekten från R1:an, i gengäld är en twin snällare och generellt snabbare ut ur kurvorna som tidigare nämnts i tråden.
När varvstoppet slår i så känns det lite mer abrupt än på en radfyra.
Motorbromsen är ett kapitel för dig, nu har du med stor sannolikhet slirkoppling på din, men att komma inför en böj, peta ner ett par, tre taggar och släppa ut bakänden som en motard i en hård inbromsning... är lite mys, i synnerhet med de hojar som låter mer på avslag än vid påslag.
Något värre vrid är det ju inte att snacka om, vridmomentet är ofta likvärdigt med radfyrorna... kommer lite olika i registret bara.
Jag tror inte du kommer ha något problem med att köra och traktera hojen väl. Kanske kommer du gilla den bättre än en radfyra, kanske inte... det beror nog lite på läggning och lyte.
Hursomhelst, vore roligt att höra din åsikt efter första svängen på banan med den. Lycka till!!
