Tjejkurs 2011 i stockholmsområdet!!

lime

Skriver inte
Kul och bra initiativ med tjejkurs! Förhoppningsvis lockar det mer tjejer även till de andra kurserna när de väl provat på..

Undrar om man hinner med ett snabbt tillfälligt könsbyte innan det är dags för denna..?

Om du vill och känner för det så kan vi nog ordna lite sysselsättning för dig också Peter. Då får du iaf var där och spana. ;)

Skicka ett PM till mig om du är intresserad av att veta mer.
 

Cicci

New member
Detaljplaneringen för kursen är i full gång och jag ser oerhört mycket fram emot att genomföra den med alla duktiga instruktörer och resurser vi fått ihop :D!

Missa inte chansen att delta på denna 2-dagarskurs!

Nu är det 42 anmälda... 18 platser kvar och säsongen har knappt börjat. Se till att boka så du inte missar detta tillfälle.
 

Cicci

New member
sista platsen tagen!! Bara att ställa sig på reservlistan nu, för det finns fortfarande chans för Dig att få plats :D

:cool:
 

SuperRetard

New member
En liten fråga å min kära sambos vägnar.

Är det nån mer som kommer mer långväga ifrån, som funderar på att bo en extra natt på hotellet?

Då rummen delades några stycken så kanske det skulle gå att få ihop så att "ni" blev några stycken som delade rummet 2 nätter?
 

Cicci

New member
Vi har i sista stund blivit tvingade att ställa om kursdag 2 till annan övningsplats. Vi fick tyvärr inte dispens för att köra denna enda lilla dag. SMC har gjort allt för att detta inte skulle inträffa, men står tyvärr maktlösa inför kommunens beslut.

Kursen kommer istället att hållas på Rörken gocartbana i Uppsala, samt övning på landsväg med instruktörer.

Kursen kommer med all säkerhet hålla samma kvalikativa nivå och vara lika rolig, även om vi vet att många sett fram emot att få köra på Arlanda TT.

Detta har inneburit att vi fått några avbokningar, så i dagsläget har vi 55 anmälda. D v s det finns chans att gå kursen fortfarande. Eftersom det är väsentligt lägre banhyra på Rörken, är kurspriset sänkt till 1800 kr inklusive allt.

För er som bokat er, så kommer ett mail inom någon dag, med mer information gällande hålltider och annat. Obs att Gillinge och hotellet inte är någon förändring med.

Frågor kan ställas till tjejkurs2011@smcstockholm.se

Mvh
Cicci Walton, kursarr.
 
Top