Sporthojskurs 2010

Öhlin

New member
Låter ju kanon. 4 dagar i rad är väl bäst men en dag i mellan skulle funka.

Kul om en kurs kunde gå på Sveriges härligaste bana (enligt mig):)
 

mrspl

New member
Efter att ha vänt o vridigt på pengarna/ideerna så räknade jag & Per ut att en sån kurs på Gotland med ett fyrdagars upplägg, inkl mat.(lunch,fika) exkl. resa, middag skulle kosta ca 4500/deltagare för att få det hela att gå runt. :cool:
Så det skulle kunna vara fullt möjligt...;)

Kanske även ha ett upplägg att köra 2dagar (steg 1+2), vila 1dag (bada,sola), 2dagar (steg 3+4), 2dagar bada,sola = 1vecka, så kan det kanske samtidigt vara ett bra semester upplägg...

Sen är det bara frågan...finns intresset?

// Chrille

Jag förstår syftet att minimera resekostnaderna för intruktörerna och därför lägga upp det som en 4dagars event. Och det är ju bra. Men jag vet att intresset även finns för kanske 1eller 2 dagar för deltagande. Skulle det vara möjligt att man endast deltar 1eller 2 dagar och om ni tror att ni kan fylla upp med andra deltagare de andra dagarna då givetvis? Borde ju bli samma sak ur SMC perspektiv förutsatt att man kan fylla upp med deltagare då alltså.
 

SGM

Moderator
Jag förstår syftet att minimera resekostnaderna för intruktörerna och därför lägga upp det som en 4dagars event. Och det är ju bra. Men jag vet att intresset även finns för kanske 1eller 2 dagar för deltagande. Skulle det vara möjligt att man endast deltar 1eller 2 dagar och om ni tror att ni kan fylla upp med andra deltagare de andra dagarna då givetvis? Borde ju bli samma sak ur SMC perspektiv förutsatt att man kan fylla upp med deltagare då alltså.

Jag håller nog med, är kanske mer intresserad av 1-2 dagar. :)
 

Thundercat

New member
SMC Väst goes Gotland 2010!!!

Då släpper vi väl den roliga överraskningen.

SMC Västra Götaland kommer tillsammans med SMC Gotland att anordna kurs på Gotland Ring 2010:).

I skrivande stund har vi kommit mycket långt och vi hoppas att inget oförutsett inträffar. Vi återkommer med datum och upp lägg inom kort.

Mvh
Mikael
 

phastas

New member
Då släpper vi väl den roliga överraskningen.

SMC Västra Götaland kommer tillsammans med SMC Gotland att anordna kurs på Gotland Ring 2010:).

I skrivande stund har vi kommit mycket långt och vi hoppas att inget oförutsett inträffar. Vi återkommer med datum och upp lägg inom kort.

Mvh
Mikael

Oooh, då vet jag var familjen åka på semester 2010!
 

Taz

New member
Då släpper vi väl den roliga överraskningen.

SMC Västra Götaland kommer tillsammans med SMC Gotland att anordna kurs på Gotland Ring 2010:).

I skrivande stund har vi kommit mycket långt och vi hoppas att inget oförutsett inträffar. Vi återkommer med datum och upp lägg inom kort.

Mvh
Mikael

Som Gunde skulle sagt... -"Skynda, skynda..."
 

swischmc

New member
Var bokar man?? :D
Härligt, då blir det underbara Gotland med gotländska och får-mat istf gran och tall-gia Finland med finska och "mat"...
 

-Chrille-

New member
Då släpper vi väl den roliga överraskningen.

SMC Västra Götaland kommer tillsammans med SMC Gotland att anordna kurs på Gotland Ring 2010:).

I skrivande stund har vi kommit mycket långt och vi hoppas att inget oförutsett inträffar. Vi återkommer med datum och upp lägg inom kort.

Mvh
Mikael

Se där ja...nu kommer det fram.....:D;)
Jättekul! Lycka till!

MVH // Chrille
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Det är just det jag älskar med SMC - initativ och handlekraft - medlemmens organisation..

THUNDERCAT & hela ditt Team - Jättebra - rocka på... :D
 

#46

New member
Efter diskussioner så har vi Chrille och jag lagt ner planerna på att köra 4-dagars Bkk för SMC Riks på Gottland nästa sommar 2010:(

Vi tar nya tag och satsar till 2011 istället!

Istället satsar vi ännu mer på Kemora 2010 vecka 29!!!:D

Per
 

HighfidelitY

New member
Efter diskussioner så har vi Chrille och jag lagt ner planerna på att köra 4-dagars Bkk för SMC Riks på Gottland nästa sommar 2010:(

Vi tar nya tag och satsar till 2011 istället!

Istället satsar vi ännu mer på Kemora 2010 vecka 29!!!:D

Per

Vecka 29? Säkert? Isåfall tjohooooo!! :D:D:D
 

GAMMA

New member
Efter diskussioner så har vi Chrille och jag lagt ner planerna på att köra 4-dagars Bkk för SMC Riks på Gottland nästa sommar 2010:(

Vi tar nya tag och satsar till 2011 istället!

Istället satsar vi ännu mer på Kemora 2010 vecka 29!!!:D

Per



Gotland:(
Kemora:D


Bra jobbat av er fast det inte går att genomföra kommande säsong, och hoppas det blir båda ställena till 2011:)
 

lime

Skriver inte
Men Per.... varför går det inte att boka in sig som resurs ännu!!!! ;)

Om jag lovar att inte trilla av vagnen, får jag följa med då?
 
Top