Sporthoj.com nere?

roffe_s

Active member
...Och min nuvarande DNS delar jag med ca 15.000 andra. Kickar jag på den får jag nog skäll.
Ja, det ska Du nog undvika :) Men ibland är de ju lite sega på att uppdatera de tidigare routerna - även när Du söker en "obesmittad adress". Jag har i varje fall upplevt bekymmer tidigare som skyllts på vår DNS. Men funkar telefonen lär väl datorn kicka igång så småningom?
 

MartinB

New member
Ja, det ska Du nog undvika :) Men ibland är de ju lite sega på att uppdatera de tidigare routerna - även när Du söker en "obesmittad adress". Jag har i varje fall upplevt bekymmer tidigare som skyllts på vår DNS. Men funkar telefonen lär väl datorn kicka igång så småningom?

Det är browsern som är ausgeflippt, jag la till en extra slash efter .com/ så funkar det igen.
Får väl rensa cachen nästa gång jag stängar av saker.
http://www.sporthoj.com// alltså ifall någon annan stackare sitter i samma båt.
 

Hampe

Skriver massor!
Inte har väl någon klagat på ankan1 eller hans literplusplus-jEtTeMAcHin vad det nu var igen (ZZR va?)?
Möjligen hans val av viddeos han länkade till men inte på hans raket. Vad jag minns.


Nej nej, det skulle nog varit en uppsjö vagnreturer, streck och taggtrådsstängsel mellan quotet och snacket om Ankan/Flakey och det där andra jag skrev. Ankan/Flakey är speciell, den andra texten var mer allmänt hållet.



H
 

Swedie

Administrator
Personal
Jag kanske borde kommenterat här oxå men det var fullt upp igår ;) Nu är iaf problemet avvärjat! Puh!
 
Top