SingelMingel på MC-Mässan

Prinsessan

New member
Ännu fler rykten i omlopp (från säker källa :p) om finfina priser som ska lottas ut. Hur är det här tänkt? :confused: Ett pris för varje person man minglar med? ;)
 

Ullis

Skoj på hoj!
SheDevils ordförande tycker vi ska gå dit, vi som är singlar i klubben. Men jag vet inte om jag törs, jag är nog lite blyg.....trots allt :rolleyes:
 

Jägarn

New member
SheDevils ordförande tycker vi ska gå dit, vi som är singlar i klubben. Men jag vet inte om jag törs, jag är nog lite blyg.....trots allt :rolleyes:


Klart ni ska gå dit! ROTAmc lovar att ni inte behöver ångra er! ;)
Vad har ni att förlora? Ni är ju singlar!
Väl mött! :D
 
B

Batman

Guest
Singelmingel

Tja, Ullis från Shedevils menar du att bilderna (fotogalleriet) på eran hemsida ljuger?
 

Ullis

Skoj på hoj!
En Devil som är blyg - I don't think so....:p See ya, bryden!

:cool:

Ja det hoppas jag, det är ju dags om inte annat. Var ju ett tag sedan vi började byta lite snack =)
Klart ni ska gå dit! ROTAmc lovar att ni inte behöver ångra er! ;)
Vad har ni att förlora? Ni är ju singlar!
Väl mött! :D

ROTA....det här känner jag igen. Har vi träffats???

Tja, Ullis från Shedevils menar du att bilderna (fotogalleriet) på eran hemsida ljuger?

Haha, ja du.....vem vet. Man kan inte lita på nån nuförtiden ;)
 
Last edited:

Jägarn

New member
:cool:

Ja det hoppas jag, det är ju dags om inte annat. Var ju ett tag sedan vi började byta lite snack =)


ROTA....det här känner jag igen. Har vi träffats???



Haha, ja du.....vem vet. Man kan inte lita på nån nuförtiden ;)

Vet man aldrig:confused: Vi får väl reda ut ett och annat på minglet:eek: Spännande va?:p
 

Petra

Super Moderator
Ännu fler rykten i omlopp (från säker källa :p) om finfina priser som ska lottas ut. Hur är det här tänkt? :confused: Ett pris för varje person man minglar med? ;)

Prinsessan vet vad hon snackar om. Det blir finfina priser. En hytt för två personer på Hoj-X plus lite annat smått och gott. :)
Men ett pris för varje person man minglar med.... njaaäää... riktigt så kul ska vi inte ha det. :p

Hur ska man då göra för att vinna?

1. det krävs att du kommer dit (samling i SMC:s monter kl 15 på lördag, sedan mingel i baren på Hotel Rica Talk vid mässentrén.)

2. du ska mingla och ha trevligt

3. du ska vara en smula kreativ... mer får du veta på plats.
 

Jägarn

New member
Prinsessan vet vad hon snackar om. Det blir finfina priser. En hytt för två personer på Hoj-X plus lite annat smått och gott. :)
Men ett pris för varje person man minglar med.... njaaäää... riktigt så kul ska vi inte ha det. :p

Hur ska man då göra för att vinna?

1. det krävs att du kommer dit (samling i SMC:s monter kl 15 på lördag, sedan mingel i baren på Hotel Rica Talk vid mässentrén.)

2. du ska mingla och ha trevligt

3. du ska vara en smula kreativ... mer får du veta på plats.


Kreativ?...............Ok. De e snappat! :cool:
Brukar inte va nåra problem för ROTAmc:D
 

Elisabeth

New member
Tack alla ni som hade fixat singelmingeln igår, det var jättetrevligt.... och ett pris vann jag också:)
Det här gör jag gärna om;)

Kramis på er
 

Prinsessan

New member
Vad kul att ni tyckte det var trevligt. Åsså är vi tebax på ruta ett med önskemål om en Singelträff på lämplig camping i sommar. Vem tar tag i det?
 

Ullis

Skoj på hoj!
Vi strulade till det då hela dagen var smått kaotisk, minst sagt.

"Chiifen" kom aldrig till mässan & sen trodde vi minglet började kl 14 & att vi missat det. När vi lämnade in ett tävlingsbidrag vid 15 tiden fick vi höra att det nästan precis hade börjat. Så, vi bestämde oss för att gå dit men först måste vi säga till dem som vi skulle möta att planerna var ändrade. På vägen dit halkade vi in i MotorRads VIP hörna & drack öl. Nytt försök efter det, som slutade med att vi hamnade i BIKE´s VIP-hörna som vi lämnade vid 19-tiden.

Saker & ting blir alltså inte alltid som man tänkt sej :cool:

Hur gick det för er som var där?
 

Prinsessan

New member
Vi strulade till det då hela dagen var smått kaotisk, minst sagt.

"Chiifen" kom aldrig till mässan & sen trodde vi minglet började kl 14 & att vi missat det. När vi lämnade in ett tävlingsbidrag vid 15 tiden fick vi höra att det nästan precis hade börjat. Så, vi bestämde oss för att gå dit men först måste vi säga till dem som vi skulle möta att planerna var ändrade. På vägen dit halkade vi in i MotorRads VIP hörna & drack öl. Nytt försök efter det, som slutade med att vi hamnade i BIKE´s VIP-hörna som vi lämnade vid 19-tiden.

Saker & ting blir alltså inte alltid som man tänkt sej :cool:

Hur gick det för er som var där?

Lååååång historia kort - BRA!!!!!! :p
 

Hella

New member
Vad kul att ni tyckte det var trevligt. Åsså är vi tebax på ruta ett med önskemål om en Singelträff på lämplig camping i sommar. Vem tar tag i det?

Var ett tag sedan jag loggade in nu - missade hela SINGEL-MINGEL-grejen men det kanske blir nåt i sommar om nån tar tag i det??? So what om man får åka några mil - det är väl det vi gillar?!
 
Top