SingelMingel på MC-Mässan

Prinsessan

New member
Ja, det är sant! SMC anordnar för första gången SingelMingel på MC-Mässan. Det här får du bara inte missa. Samling kommer att ske i SMC's monter för gemensam avfärd till bar inom mässområdet där vi ska mingla och ha trevligt. Håll ögon och sinnen öppna. Vem vet vad det kan leda till....

Mer info kommer senare

;)

Last edited:

Prinsessan

New member
Okay, nu sätter vi fart på den här tråden. På SH är ett himla tjolahoppsan och eftersom det här är SMC's grej kan det ju inte vara dött på SMC's eget Forum - juh. Alla tokroliga singlar därute - det här blir årets happening. Ni har fortfarande tid att sola solarium, gå till frissan, anlägga mustasch, fila naglarna, noppa ögonbrynen, få massage, gå ner 5 kg..... :p

britt-mari

New member
Okay, nu sätter vi fart på den här tråden. På SH är ett himla tjolahoppsan och eftersom det här är SMC's grej kan det ju inte vara dött på SMC's eget Forum - juh. Alla tokroliga singlar därute - det här blir årets happening. Ni har fortfarande tid att sola solarium, gå till frissan, anlägga mustasch, fila naglarna, noppa ögonbrynen, få massage, gå ner 5 kg..... :p

Jo, det hade varit jättekul! Synd bara att det är en bit ifrån mitt lilla hem i Skåne! Jag har nog redan förverkat mina chanser till extra ledighet från jobb! Till sommaren är jag ledig länge (lärare:sommarlov!) - men då är det ju inte singelmingel!
mvh
Britt-Mari

STP-69

New member
Jo, det hade varit jättekul! Synd bara att det är en bit ifrån mitt lilla hem i Skåne! Jag har nog redan förverkat mina chanser till extra ledighet från jobb! Till sommaren är jag ledig länge (lärare:sommarlov!) - men då är det ju inte singelmingel!
mvh
Britt-Mari

Visst fan kan vi ordna ett singelmingel i sommar, bara höra av sig vet du;)

Prinsessan

New member
mvh
Britt-Mari

Men så trist då! Men det kommer säkert andra skåningar som kan planka konceptet någonstans i dina hemtrakter. Dvs inte-krångla-till-det, för det är nämligen det SMC har tänkt sig. Alltså att INTE krångla till det! Det kommer helt enkelt bara bli samling i SMC's monter för att i gemensam trupp gå vidare till en bar inom mässområdet där vi ska mingla, plain and simple. Tid kommer att anslås här, i mässkatalogen och i MC-Folket. Väl mött! ;)

Prinsessan

New member
Okay, kära singelvänner, nu är det fastslaget. Lördagen den 24 januari kl 15:00 samlas vi i SMC's monter för gemensam promenad till mingelbaren. Äpp, äpp, vilken avslöjas inte här, utan du måste dyka upp vid samlingen. Det ska bli så kul att ses!

:D

Last edited:

Elisabeth

New member
Okay, kära singelvänner, nu är det fastslaget. Lördagen den 24 januari kl 15:00 samlas vi i SMC's monter för gemensam promenad till mingelbaren. Äpp, äpp, vilken avslöjas inte här, utan du måste dyka upp vid samlingen. Det ska bli så kul att ses!

:D

Japp, det här ser man fram emot:D

Ella

New member
Allt gruffande om att det bara är män där och att det är för få kvinnor - de som hittills sagt att de kommer och ser fram emot det - är kvinnor... Det borde innebära att vi blir ett helt gäng med tjejer som kan få skitskoj och spana på grabbar då! ;)

Ann

New member
Allt gruffande om att det bara är män där och att det är för få kvinnor - de som hittills sagt att de kommer och ser fram emot det - är kvinnor... Det borde innebära att vi blir ett helt gäng med tjejer som kan få skitskoj och spana på grabbar då! ;)

Låter nice ! :D

Prinsessan

New member
SNÄLLA, SNÄLLA, SPRID NU DETTA TILL ALLA ERA TREVLIGA, BUSIGA, TOKROLIGA, HOJÅKANDE, SINGELVÄNNER!

Prinsessan

New member
Vart har alla charmiga, flirtiga, singlande hojåkare tagit vägen?

The Famous SMC SingelMingel is the shit.

Samling lördag 24 januari kl 15:00 i SMC's monter för gemensam promenad till pub inom mässområdet. Vi har reserverat bord. Kom igen nu.....om inte annat så kanske just DU träffar sommarens hojsemestermedresenär. Vågar du verkligen INTE komma? ;)

Elisabeth

New member
Vart har alla charmiga, flirtiga, singlande hojåkare tagit vägen?

The Famous SMC SingelMingel is the shit.

Samling lördag 24 januari kl 15:00 i SMC's monter för gemensam promenad till pub inom mässområdet. Vi har reserverat bord. Kom igen nu.....om inte annat så kanske just DU träffar sommarens hojsemestermedresenär. Vågar du verkligen INTE komma? ;)

Jodå visst vågar man:) men nu undrar jag när det är bokat bord... ska man kanske anmäla sig någonstans eller är det bara att komma?

B

Batman

Guest
Singelmingel

Träffade en bekant som oxå är mc åkare, vi kom på att vi ska åka med samma buss till Stockholm och enligt han är det samma ämne som det pratas om på sporthojsidan, är det igentligen någon som ska titta på nya motorcyklar på mässan? det måste väl bli rena rama jordbävningen kl 15,00 i Stockholm

Prinsessan

New member
Träffade en bekant som oxå är mc åkare, vi kom på att vi ska åka med samma buss till Stockholm och enligt han är det samma ämne som det pratas om på sporthojsidan, är det igentligen någon som ska titta på nya motorcyklar på mässan? det måste väl bli rena rama jordbävningen kl 15,00 i Stockholm

Ha, ha, ha....:p

Prinsessan

New member
Ryktet går att det ska lottas ut biljetter till HojX till ett PAR på SingelMinglet. Hm, hur ska det här gå till? Upp till bevis - kärleksbevis? Vad vet jag?
:p