Rösta på bästa slogan för bakrutedekal

Vilken slogan är bäst på en bakrutedekal?

• På väg hem till bågen å friheten

Votes: 1 1.5%
  • Idag gick det inte att köra MC. Trafikverket har asfalterat om

Votes: 1 1.5%
  • Har du sett en motorcyklist idag?

Votes: 8 11.8%
  • Jag skulle tagit hojen!

Votes: 12 17.6%
  • Här sitter jag fast i min bil, jag vill hellre åka MC!

Votes: 2 2.9%
  • Kör hellre hoj!

Votes: 13 19.1%
  • Tänk på motorcyklisterna. Se dig om!

Votes: 17 25.0%
  • Det är roligare att KÖRA MC

• Frihetsberövad motorcyklist

Votes: 10 14.7%
  • Min andra bil är en båge.

• Total voters
    68

Hojkul!

New member
Hampe
Du talar i tungor... hänger inte med alls vad du menar. "..förtydligande förklarande.." ?

HkanB har väl skrivit en jädrans många inlägg, och det var knappast 7 år sedan. Eller?

Å va e´re för kattunge du babblar om egentligen?

Själv "går" jag med kryckor 4 veckor framåt... och jag har INTE kört omkull med MC... :)

HkanB

New member
Ja jädrar, Ali.
Reggad 2007 och helt stilla tills idag - och nu plötsligt 3 poster på en och samma dag.
Du får ursäkta HkanB - vi har faktiskt haft folk här inne som blivit övermannade av just sina egna röster och gjort en plågsamt publikt sorti.
Efter ditt förtydligande förklarande så har vi nu friskförklarat dig och hälsar hjärtligt välkommen till forumet efter ganska precis 7 år. :wink:
Tänk vad en liten kattunge kan göra... (HkanB missade den först...)

Hampe

Jo, jag tror mig ha förstått det..
Sannolikt så bevittnade också jag på distans samma? mer eller mindre publika sammanbrott. Tragiskt när sånt sker för mer eller mindre öppen ridå.
Så frågan om medicineringen, om än formulerad på samma utrikiska som den "rolige" använde är högst motiverad.
Och jag undrar fortfarande vad det är för...vänta nu...vad har Schrödinger med det här att göra? Det skulle jag gärna vilja veta!

HkanB

New member
Hampe
Du talar i tungor... hänger inte med alls vad du menar. "..förtydligande förklarande.." ?

HkanB har väl skrivit en jädrans många inlägg, och det var knappast 7 år sedan. Eller?

Själv "går" jag med kryckor 4 veckor framåt... och jag har INTE kört omkull med MC... :)

Han syftar nog inte på mig utan "Ali" som varit reggad i fler år än jag och skrivit samtliga sina 3 inlägg på en och samma? dag.

Hampe

Skriver massor!
Hampe

The plot thickens...

Håkan B verkar ha fattat, jag hoppas att vi fortfarande har Ali kvar ombord - nu gäller det det att få Hojkul med på vagnen också.
Eller - det är ju synd med kryckor och så, men det ger dig chansen att fundera lite till innan du får facit.
Tips: kommatering är viktig. Jag dubbelkollade, och mina sitter rätt - men hade jag sprängt in ett extra så hade tungan på vågen fallit över till din tolkning.
Blev det enklare nu? Nä, jag tänkte väl det. *sardoniskt leende*

h

Ali

Vagabond
Tack för välkomnande ord, Hempe!
Ledsen att det blivit en liten fördröjning. Vad är sju år i ett kosmiskt perspektiv? :)
Jag röstar på "Kör hellre hoj!"

xj900s

Kör MC, långt och mycket.
Hej, vi har samlat in en del förslag på slogans till bakrutedekal. Vilken tycker du är bäst?

Vi avser att ta fram dekaler till vår webshop under våren.

:mad: Här har man väntat och väntat....

...inte kom det någon dekal i webshopen inte, nä.

:tomte: man får väl åka i plåtlådan UTAN dekal då....