Rösta på bästa slogan för bakrutedekal

Vilken slogan är bäst på en bakrutedekal?

  • På väg hem till bågen å friheten

    Votes: 1 1.5%
  • Idag gick det inte att köra MC. Trafikverket har asfalterat om

    Votes: 1 1.5%
  • Har du sett en motorcyklist idag?

    Votes: 8 11.8%
  • Jag skulle tagit hojen!

    Votes: 12 17.6%
  • Här sitter jag fast i min bil, jag vill hellre åka MC!

    Votes: 2 2.9%
  • Kör hellre hoj!

    Votes: 13 19.1%
  • Tänk på motorcyklisterna. Se dig om!

    Votes: 17 25.0%
  • Det är roligare att KÖRA MC

    Votes: 2 2.9%
  • Frihetsberövad motorcyklist

    Votes: 10 14.7%
  • Min andra bil är en båge.

    Votes: 2 2.9%

  • Total voters
    68

Petra

Super Moderator
Hej, vi har samlat in en del förslag på slogans till bakrutedekal. Vilken tycker du är bäst?

Vi avser att ta fram dekaler till vår webshop under våren.
 

Skye

Kör Mycket!
Last edited:

Petra

Super Moderator
Tack Skye! :)

Det går inte att klistra in bilder i omröstningen så vi får titta här i tråden.

OBS. Dekalerna kommer att layoutas lite annorlunda så att texten inte pressas ihop.
 
Last edited:

Hampe

Skriver massor!
Kul! Dom olika alternativen man röstat på hittils visas i kursiverad stil i omröstningen, har ni sett det?

H
 

Petra

Super Moderator
Menar du att du kunnat rösta på flera alternativ? Isåfall har jag gjort nåt fel. =P
 

Hampe

Skriver massor!
Menar du att du kunnat rösta på flera alternativ? Isåfall har jag gjort nåt fel. =P

Calma, calma - det var ett skämt för att höja temperaturen härinne. Det var inte meningen att du skulle sett det så snart, utan det skulle blivit lite tryck här inne först. Jag har bara röstat en gång. Som Hampe...
smiley8.gif



H
 

Skye

Kör Mycket!
Har inte röstat ännu. Vill vara den utslagsgivande.. Så inte se resultat förrän man röstat?
Satsar alltid på ickefavoriten..
 

Hudik-Lars

New member
Ny på forumet som jag är, så har jag inte hängt med riktigt

Är det bara vinnaren som kommer bli dekal? Eller är det flera som kommer till tryck?
 

Skye

Kör Mycket!
Det får väl omröstningen avgöra om det är jämnt mellan rösterna vilka som är populära. Omröstningen kanske också mäter ett behov vilka av dekalerna som vill bli köpta.

Kanske även ska klistra tråden så att den är överst tills det är avgjort?, Petra eller Swedie.
 

Skye

Kör Mycket!
Var fler förslag än röstande så här långt, varav 10 blev utvalda. Knuffar till tråden lite
 

Hampe

Skriver massor!
Ja, var är det brinnande engagemanget hörrni?
Det är väl ingen som är nere i källaren o fuskputsar på pärlan inför vårturen...?

Visst vill vi ha klibbor att klistra på tvångströjan vi tvingas in i emellanåt?



Hampe
 

Hojkul!

New member
Jag röstade på "Tänk på motorcyklisterna. Se dig om!" men...
Skulle gärna sett ett förslag enligt detta; "Ser du motorcyklisterna? Använd sidospeglarna!"
 

Ali

Vagabond
Här är mitt bidrag (obs! skämt)
"I Do Whatever the Voices in My Head Tell Me to Do" :D
 
Last edited:

HkanB

New member
Blir det bättre på utrikiska, egentligen?

Hmm, ledsen men alla förslag låter lite tama. Här kommer mitt:
"I Do Whatever the Voices in My Head Tell Me to Do"
Obviously, you do! Been off the meds lately, have we? Or is it that we also ought to sample some of the stuff you're on?:wink:

Troll eller inte?:confused:

Ballhetsfaktorn, eller den förmodade d.o. när det gäller något som det ovanstående, kommer sig blott och enbart av en för det mesta en akut brist på språkkunskaper? Inte bara det utrikiska utan även tyvärr bristande kunskaper i svenska.

"Jag gör allt det som rösterna i mitt huvud säger åt mig att göra!" ~Samma sak fast utan ballhetsfaktor....
Nu vet jag inte om det är bara jag...men svenska räcker väldigt långt och duger till och med bra (väldigt) till allt man vill uttrycka...
Och vad en slogan på engelska på SMC:s dekaler skulle ha att göra i Sverige på svenskars motorcyklar, förstår jag inte riktigt...
Det är illa nog med "School, Travel, Club etc." helst som det blandas friskt med Garaget (ett av många låneord förvisso) och Distrikt.
Skall man slänga sig med utrikiska så skall man väl iaf vara konsekvent, eller?

Varför inte tyska...eller finska...det vore tungt...och en hel del behärskar i alla fall finska...:p
Slutligen, vad har akuta perceptionsproblem med det här att göra?:confused:
 
Last edited:

Hampe

Skriver massor!
Här är mitt bidrag (obs! skämt)
"I Do Whatever the Voices in My Head Tell Me to Do" :D

Ja jädrar, Ali.
Reggad 2007 och helt stilla tills idag - och nu plötsligt 3 poster på en och samma dag.
Du får ursäkta HkanB - vi har faktiskt haft folk här inne som blivit övermannade av just sina egna röster och gjort en plågsamt publikt sorti.
Efter ditt förtydligande förklarande så har vi nu friskförklarat dig och hälsar hjärtligt välkommen till forumet efter ganska precis 7 år. :wink:
Tänk vad en liten kattunge kan göra... (HkanB missade den först...)

Hampe
 
Top