Jag är väldigt förnöjd med MC Mässan
Viktigt var att alla medlem som kom till oss var förnöjda med det jobb och den förandrings process som är i SMC. Kul att få bekräftigat från medlemmen att vi är på rätt väg och man har fortroende för oss.
Båda den politiska verksamhet, fortbildningerna och resorna var populära. Snacket om försäkringerna, båda SMC försäkringen och Utrotningshotad kampanjen är nått som man är glada för att vi tar tag i.
Att montern i år var designad av proff´ar var anmärkningsvärdigt. Och jo, vi sku ha haft störra SMC skyltar.
Monterns placering anser jag var bra - fast den köndes bättra under planerings stadiet, eftersom det där var allas uppfattning att alla på mässan ville komme förbi.
Utrotningshotad kampajnen var utan tveksam uppskattad, och att vi hade datorer med var också nytt för SMC. Det var på tiden. Nästa gång måste vi ha flera med, bl.a så man kan booka platser på resor och fortbildninger på plats. Sen kommer vi med nya datorsystemet även att ku´ta betalt med kreditkort eller direktbanks överföringar, bl. a från nya medlem.
Överraskande att så få vågade att testa på California Superbike School´s simulator. Men, flera av dom som tog chansen - bookade upp sig på direkten på en kurs. Kul, att se den entusiasm som t. ex. BMW åkare hade når flera bitar runt sit-ställning på MC plötsigt fallt på plats.
Hearingen, hoppas jag kan bli en tradition - så vi fast kan hålle en sådan om det som är aktuell fråga för motorcyklisterna under mässan.
Vad du som mäss besökare inte ser, är det dom jobb som vi också har under en mässa. Dvs att vi är runt i branschen och prater samarbeta med aktörerna. Bl. a han vi med att delta på Mc handlernas årsmöte (SMR) som vi erbjöd att sälja SMC medlemskap och fortbildningar. Vi fick såld oss in på nya annonsörer, deltagare på HojX, etc.
Vi är förtfarende ganska trötta efter en tuff vecka - och nu är jobbet att följa upp på allt som göras i efterskott....
Vi ses..