Lägger ner MC kortet

maua

New member
Det är meningen att barn ska vara olydiga och göra som dom vill. Det kallas för evolution och utan den så hade vi varit kvar på medeltiden! Go for it!
 

SuperRetard

New member
Rax86:

Du har en hel del övertydliga åsikter för nån som aldrig kört hoj öht. "Som de flesta säljare ljuger de bara"???? Rätt trist generalisering och attityd från din sida.

Och gällande BMW så vågar jag slå vad om en hel del att MÅNGA förare med lite rutin i kroppen bromsar ifrån dig med hästlängder, ABS eller inte.

Du behöver vakna lite inför att teknik KAN vara ett hjälpmedel, men till 98% hänger hojåkandet på föraren, och ingen annan!
 

Ricken

Member
Fick höra när jag tog B-kortet att jag skulle kunna köra en lastbil med flytande väte utan problem så atte.....

Självinsikt någonstans??

Senast förra veckan så läste jag på ett KTM forum om en kille i england som hade en hoj med ABS, han bytte sedan till en RC8, för han ville ju ha en riktig maskin ;), han gjorde inte annat än bromsade omkull sig.
Han hade ingen känsla alls för inbromsningar.

Så ABS är inte bara positivt, lär dig bromsa utan den så du inte måste förlita dig på tekniken.
 

gundj

New member
Rax86, är du pâ riktigt?
Hur kan man vara 24 âr och sâ orolig för allt och sâ beroende av andras âsikter, men i samma andetag sâga en del information du fâr här och hos t ex hoj-handlare som om du varit med o kört MC sedan Hedenhös.
 
Top