Instruktörer och hjälpinstruktörer Namn+bild

Filad 999S

New member
Filad 999S

Namn: Stefan Bohman. jobb: SHIT :rolleyes:steg1-5 instruktör i SMC Väst & SMC Skåne. Hojar:Xerox/Tricolore & Street Triple 675:D
 

fre.pet

New member
fre.pet

Namn: Fredrik Pettersson (Weirdo with the beardo) SMC-Väst (nästan) SHI
Kör: BMW F800R


Ps. Har inte rakat mig! Ds.
 
Last edited:

MaCa

New member
Mattias Lindquist, Västerås, SMC Västmanland, Aktiv både med Riks och på Knix, AI (Avancerad instruktör) sedan 2010
 
Last edited:

E.S.

New member
Erik Sundberg.
Grundinstruktör och styrelseledamot i SMC Västernorrland. Brukar visa mig på Varggropens gocartbana i Örnsköldsvik ibland och har också setts smyga omkring på några instruktörsutbildningar.
 

K-Man

New member
Kalle Glad, Jönköping
Sporthojsinstruktör/ AI. Varit instruktör på Kinnekulle, Sviestad, Gelleråsen och Anderstorp.

kör blå/gul Gixxer 1000 K5
 
Last edited:

Ricken

Member
Rickard Eriksen
SMC Jämtland
Gi sen 2010, Ai sen 2011.
Jag åker runt på en Husaberg 570. Ni kan ha sett den på nån bild i nån tråd nånstans på detta forum. :)
 
Last edited:

Cicci

New member
Cecilia Walton, snart 35 och tillhör SMC Stockholm.

Kört som deltagare en massa på Rörken och Tuvängen sen 2005 och en hel del storbana sen 2006.

AIA och skall gå GI utbildningen om några dagar. Har kört som aspirant på Rörken, Tuvis och några dagar storbana på Gelleråsen och Mittsverige i år.

Tycker att det är otroligt kul att dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper och se när andra utvecklas och får ta del av aha-upplevelserna som jag själv har fått :D!
 
J

Janner

Guest
Eva Jansson, GI och AI.
Kör Knix Lockarp, Malmö och BKK på Knutstorp, Kågeröd.

Far fram på en Ducati Multistrada sen 7 veckor tillbaka och har även en Yamaha Teneré 660 i garaget.
 

Lotek

#82 Superbike
Eftersom det inte verkar dyka upp någon annan bild så får jag väl göra reklam här istället :cool:

Jan-Owe Bengtsson. Avancerad Instruktör (AI) för SMC Väst, men har en tendens att dyka upp där man minst anar det :)
Kör i huvudsak för SMC Sport.
 
Last edited:

zettan

New member
Vem där...

Henrik Settergren
Avancerad Instruktör (SporthojsInstruktör)
SMC-Blekinge, men ställer såklart upp överallt om jag kan.
39 år
Lärare

Bilderna avslöjar säkert mitt favoritmärke, men jag kör en Suzuki GsxR-1000 K5. Det positiva med den är att den går som satan, he he.
 
Last edited:

Bandit-per

New member
Per Sjöberg
GI o AI
SMC Värmland
Kör Suzuki året runt o på alla underlag.
Jobbar med KNIX-kurser på gokartbanan i Kristinehamn och kör AK på "Gåsen", Kemora o Kinnekulle, men har även gästspelat på "Falken".
Började köra REC-tävling ifjol under parollen: Bättre sent än aldrig.
De va sköj!:D
 
Last edited:

Torque

New member
Peter Larsson
SMC Västernorrland

Nybliven GI, ska bli kul att börja köra lite efter hemkomsten från Afghanistan i slutet av Maj.
Kör en röd RF 900 och har setts stryka omkring på Mittsverige, Molanda och ibland även Gelleråsen.
 

lime

Skriver inte
Ove "Lime" Lindström

Ove Lindström
SMC Stockholm

Kör en pippigul Yamaha R6 som lystrar till namnet "Loppan" eller en Aprilia Shiver som kommer hoppande när man ropar på "Taz".
 

Mr_Hayabusa

Moderator
Mats Mattiasson SMC Blekinge

Hej allihop uti Sveriges avlånga land inkl. Gotland med flera...

Här kommer en kort presentation av mig.

+30 årig man i Skinkläder eller Gotex... beroende på väder vind & Temp.

Kört mc sedan 14 årsåldern till & från men tog mitt kort 2005.

Är insyltad i SMC Blekinge, trevligt & givande.

Jag är i dagsläget GI & AIA hoppas att komma tillskott för AI.
Tiden är en bristvara i bland.

Jag kör för närvarande en GSX 1340 R 2008 med krachplast på.

Trivs på Storbanan & gokartbanan trots Busans BUSS varning.
Den har sin charm & sitt enorma vrid.

View attachment 3324

View attachment 3325

View attachment 3326

View attachment 3327
 

SGM

Moderator
Jerry Arvidsson - GI och AI från SMC Västmanland.

Man kan ha stött på mig på Gelleråsen & Sviestad, alt. på KNIX med det härliga gänget från SMC Södermanland/Västmanland på motardbanan i Gröndal - och kanske även på Sala Racing Park (den nya fina banan i Sätrabrunn)!

Jag är en lagom gammal it-konsult med preskriberad historik som banchef i Svenska Subaru Imprezaklubben...stödhjulen är lagda på hyllan nu. :D

View attachment 3463

View attachment 3464

Uppdatering med en bild på nya räsern!

View attachment 4738

Ses därute!

/J
 
Last edited:
Top