Hoj-X

Ella

New member
ja man borde åka, då är man ju unkis igen efter tio års slaveri undrar om det är lika kul nu, som då den som lever får se

Den här kryssningen är mer än en vanlig kryssning - den är arrangerad för de med mc-intresse! Därav flera tusen likasinnade som dessutom är partysugna! Inte helt fel va?! ;)
 

Trottel

New member
låter fint

Den här kryssningen är mer än en vanlig kryssning - den är arrangerad för de med mc-intresse! Därav flera tusen likasinnade som dessutom är partysugna! Inte helt fel va?! ;)
låter skit:cool: kul blir nog ett par knuttar till nämnde för polarna att jag var sugen blev fint gensvar så nu får vi se om man kan få tiden att räcka till skiftjobb + verkstad som går bättre och bättre + barn men det löser sig nog har ju alldrig sett k&k live nu längtar man till hoj sässongen så det värker hoj x kan ju bli en perfekt säsongsstart
 

Ella

New member
För alla singlar!

Singelklubben: För er som är singlar erbjuder vi en möjlighet att träffa nya vänner ombord. Pris 50:-/person. Anmälan görs i samband med bokningen och endast per telefon. Antalet platser är begränsade till 50 män och 50 kvinnor. Singelklubben har två aktiviteter ombord, den första är en välkomstträff i Club Bali (däck 13) kl 17.00 den 16 mars.
 

Trottel

New member
frågande

:cool:
Singelklubben: För er som är singlar erbjuder vi en möjlighet att träffa nya vänner ombord. Pris 50:-/person. Anmälan görs i samband med bokningen och endast per telefon. Antalet platser är begränsade till 50 män och 50 kvinnor. Singelklubben har två aktiviteter ombord, den första är en välkomstträff i Club Bali (däck 13) kl 17.00 den 16 mars.
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul! :cool:
 

Ella

New member
:cool:
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul! :cool:

Singelklubben är upplagd så här:
De som anmäler sig träffas i baren och får en fördrink samt information om vad som händer på resan. Alla hälsar på alla för att bryta isen och sedan är det bara att prata på! För de som vill kommer vi också att erbjuda speeddating, men det är ju som sagt inget måste utan för de som känner för det! Det handlar om att ge möjligheten att se vilka som är singlar på resan, ifall man nu är intresserad av det. :)
 

Mårdis

New member
Huka er, här kommer Sundsvallsmaffian!

Jaha, då är det snart dags att lätta ankare å segla ut på årets Hoj-X :D
Vi är ett kompisgäng på 18 glada knuttar som kommer att göra vad vi kan för att höja stämningen ombord och göra båten allmänt osäker!
Själv har jag börjat öva in alla Knutters texter och sjunga upp mig inför helgens två spelningar. Ni vet väl att samma slogan gäller för stryktipset som på spelning med Knuttarna?
"Den som vet mest vinner!"
:cool:
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
LÖrdag 14.00-15.00 är det Knutters Quiz i puben Old Port. Då har du stora chanser att vinna Mårdis. Vi tar emot anmälningar på båten; max 10 lag á 5 pers. Den som kan mest om Knutters låtar och texter vinner!
Om några timmar packar vi bilen och åker.
 
Top