Ella
New member
Någon som vet om det ordnas buss från Skåne till Stockholm och HOJ-X..??
Här hittar du information om förbindelser till Siljas avgångar: http://www.silja.com/sv/usefulInformation/silja/connections.htm
Någon som vet om det ordnas buss från Skåne till Stockholm och HOJ-X..??
ja man borde åka, då är man ju unkis igen efter tio års slaveri undrar om det är lika kul nu, som då den som lever får seHär hittar du information om förbindelser till Siljas avgångar: http://www.silja.com/sv/usefulInformation/silja/connections.htm
ja man borde åka, då är man ju unkis igen efter tio års slaveri undrar om det är lika kul nu, som då den som lever får se
låter skit kul blir nog ett par knuttar till nämnde för polarna att jag var sugen blev fint gensvar så nu får vi se om man kan få tiden att räcka till skiftjobb + verkstad som går bättre och bättre + barn men det löser sig nog har ju alldrig sett k&k live nu längtar man till hoj sässongen så det värker hoj x kan ju bli en perfekt säsongsstartDen här kryssningen är mer än en vanlig kryssning - den är arrangerad för de med mc-intresse! Därav flera tusen likasinnade som dessutom är partysugna! Inte helt fel va?!
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul!Singelklubben: För er som är singlar erbjuder vi en möjlighet att träffa nya vänner ombord. Pris 50:-/person. Anmälan görs i samband med bokningen och endast per telefon. Antalet platser är begränsade till 50 män och 50 kvinnor. Singelklubben har två aktiviteter ombord, den första är en välkomstträff i Club Bali (däck 13) kl 17.00 den 16 mars.
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul!
Vi åkte förra året. SKITKUL!!! Naturligtvis åker vi i år igen. Rekommenderas varmt.