Hoj-X

Jåke

New member
Ja men inte tusan slänger man ut pengar på en dyr biljett till Finland om man inte tar med hojen och tar sig en närmre titt på det landet? :confused:
/Marie
Vill man se Finland gör man nånting annat än köper biljett till Hoj-X.

Vilket du vet lika väl som jag...
 
Last edited:

Marie

Banned
Vill man se Finland gör man nånting annat än köper biljett till Hoj-X.

Vilket du vet lika väl som jag...

Men om man inte vill till Finland och köra hoj, varför skall man då utsätta sig för en sjöresa?:confused:
/Marie - som avskyr alla transportsätt där hon inte själv håller i spakarna....
 

Hasse

New member
Spaka

Men om man inte vill till Finland och köra hoj, varför skall man då utsätta sig för en sjöresa?:confused:
/Marie - som avskyr alla transportsätt där hon inte själv håller i spakarna....

Dä ä väl bara och fråga kapten om du får hålla lite!:D
hasse
 

Marie

Banned
Dä ä väl bara och fråga kapten om du får hålla lite!:D
hasse

Lite räcker inte. Det måste i så fall vara från hamn till hamn.
Det är ytterst få människor jag klarar av att åka med, alltså som jag har tillräkligt förtroende för. En av dessa fåtaliga är Mimmi.....
/Marie
 

Ella

New member
Du har väl inte missat att du är med i utlottningen av en kursdag på CSS om du anmäler dig till HojX före årsskiftet?!
 

Ella

New member
Hur ser det ut med tillgången på biljetter, börjar dom ta slut eller kan man vänta ett tag till?


Det finns biljetter kvar, men man ska inte våga vänta allt för länge så klart! Ryktet verkar ha spridit sig från de som åkte med förra året vilket är jätteskoj! :D
 

Ella

New member
Då var det bokat, ser fram mot partyhelgen redan

Kanon!!! Det är härligt att se så många bokningar vi redan har, fastän det är flera månader kvar till kryssningen!

För er som inte har bokat in er än - gör det innan december månad så ni är med i utlottningen av en CSS-kurs!
 

Ella

New member
Halloj allesammans!

Ni som inte har bokat in er på HojX än - passa på innan årsskiftet så ni är med i utlottningen av en CSS-kurs. Det är redan över 700 personer bokade och det blir garanterat många flera knuttar än så!
 

Ella

New member
Sista chansen!!!

På söndag är det sista dagen för att anmäla sig till HojX och på så sätt vara med i utlottningen av en CSS-kurs. Skynda att fynda som man säger... :)

Hoppas på att träffa er på Sveriges största mc-träff på vatten!!!
 
Top