Hoj-X

Petra

Super Moderator
Hej alla!
Ni kommer väl ihåg att kryssa in Hoj-X, den 16-18 mars i kalendern.
/ petra
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Måste vara ärlig - jag var inte särskild hooked på såna kryss och sociala träffar..... :p


Men, fasigen va jag hade roligt - så även min dotter som åkte med - vi är på plats igen....
 

Ella

New member
Måste vara ärlig - jag var inte särskild hooked på såna kryss och sociala träffar..... :p


Men, fasigen va jag hade roligt - så även min dotter som åkte med - vi är på plats igen....

Jo, nog hade ni att göra alltid... ;) Det kan inte vara lätt att ha en tonårsdotter och hålla alla grabbar på avstånd... Tycker det låter bra att ni hänger med igen! :) Det lär innebära att det inte var alltför jobbigt i alla fall... :D
 

Lone Wolf

New member
Funderar.......................................
Hmmmm sugen...................................
Tror nog att jag ska boka in mig..................
 
B

Bellman

Guest
Måste vara ärlig - jag var inte särskild hooked på såna kryss och sociala träffar..... :p


Men, fasigen va jag hade roligt - så även min dotter som åkte med - vi är på plats igen....

Missade första turen men tar åxå med en dotter på nästa (inte min dotter - men va' f...n - man skall väl ha lite kul på resan)! :p
 

matti

New member
Anmäld!

Ja, det låter ju som om folk hade jäkligt kul på förra kryssningen, så jag kommer !:D
 

Marie

Banned
Det verkar vara en lite konstig tid på året att åka till Finland för nöjes skull. Då är det väl fortfarande såpass kallt i det landet att det inte är något överdrivet nöje att åka runt med hoj där bara som avkoppling? :confused:
/Marie
 
Top