Hoj-X 2009

Mariann

New member
trögt värre

Jodå, här kommer två klimateriekossor som ska till hoy x. Är det någon som har vägarna förbi och kan hämta upp oss? (Jönköpingslän)

Det var bra trögt i den här tråden!!??

Har ni ballat ur, är det ingen som vill göra kul grejer nuförtiden!!??

Skärp er nu!! Det blir askul & ännu mer, om vi är ännu fler. :)

Boka på er nu!!!

trögt i tråden? ja det är det verkligen!!! trögt på hela forumet, tycker jag...

men här är i alla fall två till (kossor?) som tänkte åka med på HojX.
Vi har också sökt efter nån som kan hämta upp en av oss. Nina som åker från Malung letar nån att samåka med. Men det va omöjligt hitta nån. Det ska fan bo i bushen. Där det inte finns anslutningsbuss eller ens kommunikationer... När de äntligen försöker ta sig ut i civilisationen så stupar det på transport.

Nåja, jag kan i alla fall åka tåg. Och jag hoppas att det blir mer livat på båten än vad det är här i forumet...
 

Ullis

Skoj på hoj!
trögt i tråden? ja det är det verkligen!!! trögt på hela forumet, tycker jag...

men här är i alla fall två till (kossor?) som tänkte åka med på HojX.
Vi har också sökt efter nån som kan hämta upp en av oss. Nina som åker från Malung letar nån att samåka med. Men det va omöjligt hitta nån. Det ska fan bo i bushen. Där det inte finns anslutningsbuss eller ens kommunikationer... När de äntligen försöker ta sig ut i civilisationen så stupar det på transport.

Nåja, jag kan i alla fall åka tåg. Och jag hoppas att det blir mer livat på båten än vad det är här i forumet...

Jag lovar att det är bättre fart på båten, annars kan vi säkert lifta till land med nån gammal räktrålare :cool:

Nädå, jag har varit med två år tidigare. Det går inte att misslyckas såvida man inte 1) faller överbord 2) hamnar i fyllcellen. Det ska vi väl fixa att undvika ;)

// Ullis
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Nu har vi samlat ihop grejor till båten. Programmen är tryckta. De finns också på Hoj-X-sidan här. Idag var det 1 350 bokade. Det finns 98 hytter lediga som säljs så länge det finns några kvar! Än har du chans att hänga på alltså.
Imorgon drar 7 av oss iväg till Hoj-X. Därför har kontoret begränsat öppet. NU SKA VI HA KUL!
 

Ullis

Skoj på hoj!
Kul, då verkar det ju bli några stycken ;)

För er som vill gå vidare på lördagen kan jag meddela att vi är ett gäng som kommer att åka till Kvarnen på söder, då vi anländer. Blir väl vid 19-tiden. Vet att en del andra ska dumpa väskor & sedan komma in också.

www.kvarnen.com

Hoppas vi ses :)

// Ullis
 

Mariann

New member
Kul, då verkar det ju bli några stycken ;)

För er som vill gå vidare på lördagen kan jag meddela att vi är ett gäng som kommer att åka till Kvarnen på söder, då vi anländer. Blir väl vid 19-tiden. Vet att en del andra ska dumpa väskor & sedan komma in också.

www.kvarnen.com

Hoppas vi ses :)

// Ullis

Ja det hade ju varit kul - om man bott i Stockholm :cool:
Men en annan får ju slänga sig i en taxi så man hinner med tåget hem till Göteborg.
Vi ses på båten, det ska bli kul! Nu ska vi rock da boat, girls!!! ;)
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Tack för i år. Hoppas alla var glada och nöjda. Återkommer med slutlig statistik när jag fått det från TallinkSilja. Bara att ladda batterierna och börja planera Hoj-X 2010 5-7 februari.
 

Mariann

New member
nöjd

Tack för i år. Hoppas alla var glada och nöjda. Återkommer med slutlig statistik när jag fått det från TallinkSilja. Bara att ladda batterierna och börja planera Hoj-X 2010 5-7 februari.

Ja vi är då i alla fall väldigt glada och nöjda. Vi har haft så kul.
Och Nina fick till slut åka med sin gamla dagisfröken Margareta från Malung så allt ordnade sig jättebra.
Men hallå - vi laddar batterierna för Skepp o hoj, Göteborg-Kiel 20 november först såklart!
 
Top