Haha, hoppas det e bra pizzor på Galaxy så vi slipper bli osams med kocken. Tonfisk eller Gorgonzola är INTE ett alternativ. Det vet nog Siljakocken om numera haha.
Är du säker på att han hörde dig?
Haha, hoppas det e bra pizzor på Galaxy så vi slipper bli osams med kocken. Tonfisk eller Gorgonzola är INTE ett alternativ. Det vet nog Siljakocken om numera haha.
Är du säker på att han hörde dig?
Haha, jag vet inte säkert. Men vad tror du??
Jodå, här kommer två klimateriekossor som ska till hoy x. Är det någon som har vägarna förbi och kan hämta upp oss? (Jönköpingslän)
Det var bra trögt i den här tråden!!??
Har ni ballat ur, är det ingen som vill göra kul grejer nuförtiden!!??
Skärp er nu!! Det blir askul & ännu mer, om vi är ännu fler.
Boka på er nu!!!
trögt i tråden? ja det är det verkligen!!! trögt på hela forumet, tycker jag...
men här är i alla fall två till (kossor?) som tänkte åka med på HojX.
Vi har också sökt efter nån som kan hämta upp en av oss. Nina som åker från Malung letar nån att samåka med. Men det va omöjligt hitta nån. Det ska fan bo i bushen. Där det inte finns anslutningsbuss eller ens kommunikationer... När de äntligen försöker ta sig ut i civilisationen så stupar det på transport.
Nåja, jag kan i alla fall åka tåg. Och jag hoppas att det blir mer livat på båten än vad det är här i forumet...
Kul, då verkar det ju bli några stycken
För er som vill gå vidare på lördagen kan jag meddela att vi är ett gäng som kommer att åka till Kvarnen på söder, då vi anländer. Blir väl vid 19-tiden. Vet att en del andra ska dumpa väskor & sedan komma in också.
www.kvarnen.com
Hoppas vi ses
// Ullis
Tack för i år. Hoppas alla var glada och nöjda. Återkommer med slutlig statistik när jag fått det från TallinkSilja. Bara att ladda batterierna och börja planera Hoj-X 2010 5-7 februari.