Hoj-X 2009

Elisabeth

New member
Är jättesugen på att åka med i mars -09 men undrar om det går att åka ensam? Blir det skittråkigt kanske:confused: Mina vänner är liiiiite tråkiga i denna fråga:). Har någon en positiv eller negativ erfarenhet av detta?

/Elisabeth
 

Maria Nordqvist

Super Moderator
Självklart funkar det att åka själv. Men har du inga kompisar måste du boka hel hytt själv. Garanterar att du får kul, oavsett om du åker själv eller med någon annan!
 

Bo Westermark

New member
Är jättesugen på att åka med i mars -09 men undrar om det går att åka ensam? Blir det skittråkigt kanske:confused: Mina vänner är liiiiite tråkiga i denna fråga:). Har någon en positiv eller negativ erfarenhet av detta?

/Elisabeth

Elisabeth,
Prova att åka bana, B&K på Tuvängen den 4 oktober.
Förmodligen blir det lika bra väder som idag denna dag.
Där lär Du träffa folk som även de skall "åka" HOJX
 

klys

New member
bästa partyt

Hoj-X är något av det roligaste som finns. Jag kan aldrig tro det blir tråkigt att åka ensam. Det finns så många likasinnade på båten att man blir en i gänget direkt. Och det gäller alla som funderar på att åka.
 

Madly

New member
Förra året åkte jag på denna fantastiska kryssning och deltog i 5-kampen Finnkampen. Vet att det sprang en himla massa fotografer vid denna tävling och förövrigt på kryssningen. Men har tyvärr inte sett en ända bild. :(
Mailade SMC, men har tyvärr inte fått något svar. :(

Är det någon som vet något om dessa bilder finns kvar?
Vore oerhört roligt och se dom. ;)


Du som åker ensam, kommer dock inte vara ensam på båten.
Du kommer finna många trevliga människor och knyta nya kontakter.
Vi alla har ju ett och samma gemensamma intresse... för hojar ;)
 

klys

New member
bilder

Märkligt!Jag kollar så fort som möjligt om vi har bilder kvar som vi kan lägga ut.
 

Ullis

Skoj på hoj!
Det tog sitt lilla tag innan jag kom till skott & boka i år, men nu är det gjort.

Med mej har jag fyra färskningar, så nu gör vi dem inte besvikna (går det förresten?? :D )

Se till att få bra boendet nu. A-hytterna är slut, så vänta inte för länge.

Ni som inte bokat på er än, DO IT!! :)
 

klys

New member
kryss igen

Alla är värda att få känna stämningen på Hoj-X. Lova att ni ställer upp i MC-Folkets karaoke-tävling. Vinnaren går garanterat inte lottlös. Fråga Stefan Dangardt från Borlänge, han har vunnit två år i rad. Dags att förhindra ett hat-trick?
 

Pärallan

Member
SMC Jämtland kan nu erbjuda anslutningsbuss från Östersund:)
Gratis för Jämtlands medlemar och icke medlem får betala 350:-.....
Det är dock begränsade platser och anmälan kan göras till mig på e-post nilsson.per@telia.com el. tele 070-5154993....
Väl Mött
 
Last edited:

Ullis

Skoj på hoj!
Det var bra trögt i den här tråden!!??

Har ni ballat ur, är det ingen som vill göra kul grejer nuförtiden!!??

Skärp er nu!! Det blir askul & ännu mer, om vi är ännu fler. :)

Boka på er nu!!!
 

pam

New member
Jodå, här kommer två klimateriekossor som ska till hoy x. Är det någon som har vägarna förbi och kan hämta upp oss? (Jönköpingslän)
 

ezzo

New member
Alla är värda att få känna stämningen på Hoj-X. Lova att ni ställer upp i MC-Folkets karaoke-tävling. Vinnaren går garanterat inte lottlös. Fråga Stefan Dangardt från Borlänge, han har vunnit två år i rad. Dags att förhindra ett hat-trick?

Risken finns ju att någon kommer ihåg eländet dagen efter.. och det vill man ju inte.,..
 
Top