Gelleråsen 27-28/4

gluffis

Regnmakare
Mnja, är inte "sur" i stället för "bitter" en mer adekvat beskrivning med tanke på fuktexponeringen man har utsatts för?

Härsken är väl rätt ord :)

Nu har väderleksrapporten svängt till 'semibra' på fredag.. Jag är skeptisk!

Jag lär ta med värmefläkt, stormkök och skotorken :D

Frank S

New member
Utifrån hur den här tråden har utvecklats så måste en fråga ställas. Vem tar med småkakor?

gluffis

Regnmakare
Finns på biltema, men jag är ute på tjänsteresa o den lokala hade slut ;) Antar att ett gasolkök är tveksamt när folk står o skvimpar benisn bredvid :D

Lotek

#82 Superbike
Att köra är av underordnad betydelse..att ha kul är viktigast. För några av oss betyder det saft och bulle eller varm choklad(Ricken), några för att se snabba ut i depån(Jag), medan ytterligare andra kommer dit för att dricka kaffe eller äta småkakor. Har jag sammanställt tråden rätt?

/Han i box #3 som också gärna tar lite kaffe om det finns...

SGM

Moderator
Jag funderar på karate-tight nytt fräsigt (och garanterat skit-snabbt i depån) raceställ (som jag precis kan andas i), och köra in om det regnar...eller ta det gamla som är ett halvnummer stort och gå och mysa i med en kopp kaffe.

Måste vi verkligen ut på banan? :cool: Tror det kommer vara betydligt trevligare i depåboxarna...

Kjell-Anders

New member
Hoppas att ni får det trevligt och att det inte blir så mycket regn och kyla. Jag hade gärna varit där, men andra (!) plikter har prioriterats.
Så nu avnjuter jag er roliga diskussion om hur trivsamt ni ska fixa det i depån (tips; varför inte ta med ett järn för varma mackor?).

Vi ses nog på någon bana i sommar.

Geggamoja

New member
En vild chansning:

Någon från Stockholm med släp som bara ska köra söndagen? Eller i värsta fall även lördagen. Hör av dig till mig så delar vi kostnaderna och gör sällskap :)

Mvh Love