Gelleråsen 27-28/4

gluffis

Regnmakare
Nu börjar det dra ihop sig till årets första Gelleråsen tripp :)

Eftersom det med 100% säkerhet kommer vara 4 grader varmt och ösregn eftersom jag skall dit, har någon plats i en depåbox ? Annars får jag boka en själv...
 

Hansi

Skrivit för mycket
Lite sugen på depåbox jag med, är ju där 26-29 och delar gärna både med instruktörskollegor eller deltagare då jag i praktiken kör som deltagare alla dagarna med reservation för 28/4 som jag inte fått info om vad som gäller ännu.

Antar att det är dessa priser som gäller:
torsdag och fredag 625:-/dag
lördag och söndag 1000:-/dag

Jag lägger gärna 250-334:-/dag för att slippa mecka med tältet i regn och blåst.
 

gluffis

Regnmakare
Humm, antar att "Nytt för i år är att du har möjlighet till plats i en box för endast 125 kr inkl moms per plats och dag delat med max 3 andra (dvs. 4 totalt) " är per plats så 4*125 = 500:- per dag ?

Eller har jag missat nått ?
 

Hansi

Skrivit för mycket
Jag mailade nina@karlskogamotorstadion.com och beställde en "plats i depåbox delad med max 3 andra" för alla 4 dagar jag är där. Rekommenderar att ni andra mailar henne direkt också då det troligen skall förskottsbetalas så att det inte blir för sent om ni väntar till efter helgen. Får jag annan info än att det är 125:-/dag så skriver jag här. Ni kan ju skriva "gärna samma box som Hansi" så att vi hamnar i samma box :)
 
Last edited:

fredrikwallin

New member
Är klart sugen på att vara med och leka i steg 5-6 på söndag, någon annan som åker ner bara för söndagen? Hade varit kanon att samåka med ngn antingen lördag eft/kväll, alt att jag kan betala för att låta hojjen åka med ner till karlskoga vilken dag som helst. Måste jobba lördag dag, men ledig söndagen = ). Lastar av/på söder om söder stockholm. MVH/ Fredddan69
mitt tel:0735565984:tummenupp
 

SGM

Moderator
...är det inte underligt, enligt YR är det skapligt ända fram till onsdag, sedan luktar det regn igen.

Jag är så FRUKTAT less på att åka i regn så det saknar motstycke...Mika, är det ok om du aldrig åker på en bandag igen, någonsin? :D (Gluffis = regnmagnet).
 

Hansi

Skrivit för mycket
...är det inte underligt, enligt YR är det skapligt ända fram till onsdag, sedan luktar det regn igen.

Jag är så FRUKTAT less på att åka i regn så det saknar motstycke...Mika, är det ok om du aldrig åker på en bandag igen, någonsin? :D (Gluffis = regnmagnet).

Jag tar med regndäck, så det kommer på sin höjd några droppar. Inte en chans att banan blir tillräckligt blöt länge nog för att jag skall få användning av dom :)
 

Hansi

Skrivit för mycket
Jag har för övrigt plats för en extra hoj + passagerare. Antingen för alla 4 dagarna eller enkelresa hem igen. Skall hojen med så åker föraren med också, jag vill ha sällskap i bilen så jag inte somnar :)

Startar från värmdö/gustavsberg.
 

Frank S

New member
...är det inte underligt, enligt YR är det skapligt ända fram till onsdag, sedan luktar det regn igen.

Jag är så FRUKTAT less på att åka i regn så det saknar motstycke...Mika, är det ok om du aldrig åker på en bandag igen, någonsin? :D (Gluffis = regnmagnet).

Regnkörning är personlighetsdanande. :)
 

gluffis

Regnmakare
...är det inte underligt, enligt YR är det skapligt ända fram till onsdag, sedan luktar det regn igen.

Jag är så FRUKTAT less på att åka i regn så det saknar motstycke...Mika, är det ok om du aldrig åker på en bandag igen, någonsin? :D (Gluffis = regnmagnet).

Jag har iaf en depåbox o värma mig i. Ska bara ordna en skotork till skinnstället ;)

Du kan räkna med regn på alla Gröndalkörningarna i sommar oxo SGM ;)
 

Hansi

Skrivit för mycket
Vi ses i depåbox#6, jag tar med både biltema skotork och ett par oljeelement för att hålla frosten borta :)
Skall jag ta med espressomaskinen också?
 
Top