Garmin Zumo 550

Katarina

Helt okej
Vad bra, precis som jag skrev alltså...
Ja, precis som du skrev men jag fattade tydligen inte i alla fall. ;)
Är lite slutkörd just nu pga stress, jag vet inte ens vilken dag i veckan jag befinner mig i mellan varven så det är möjligt att jag läser information men tar inte in det.
 

janric

New member
Zumo 550 - Peltor

Hej!

Hoppas det funkar bra fortfarande Katarina. Zumon är ju en kanongrej för övrigt, inte sant?

Jag hänger på denna tråd med delvis en anna fråga: Någon som löst problemet med Peltor Intercom-Zumo-mobil? Funkar den nya varianten av Peltor? Det blir ju tråd hjälm-GPS, bluetooth GPS-telefon.

Har den gamla Peltormodellen och har försökt para den med en Garmin mikrofon med får det inte att funka. Jag hör inkommande tal via mobiltelefonen men min röst hörs inte ut (kanske lika bra i och för sig).

janric
 

Katarina

Helt okej
Hoppas det funkar bra fortfarande Katarina. Zumon är ju en kanongrej för övrigt, inte sant?
Jag tror den kommer bli finfin på hojen i vår. Jag testade den i bilen med lurarna utan problem och det var lite väl högt ljud men det kommer ju vindbrus och annat senare vad tiden lider. ;)
Det enda jag störs av just nu är om jag törs stänga av enheterna, av rädsla att tappa all kontakt när det var lite knepigt att få det att fungera...

Oj, så fint forumet blivit, den ser lite mer annorlunda ut än sist! :)

(Jag törs inte svara på din fråga för jag har ingen aning, det finns säkert nån mer teknisk själ än jag här.)
 

sabang

New member
Hejsan

Har själv nu skaffat mig en ds980 och kopplat ihop detta.
Men....Upptäcker att när köranvisningarna kommer så blir hörlurarnas mikrofon aktiv och vindbruset kommer in i hörlurarna.
Upplever ni detta eller har jag kopplat fel på något sätt??
På gps så visar den både telefon och hörlur symbol.
 
Top