Efter en del bilder på Irland så kontrar jag med ett par på Skottland.
Jag var på semester på Irland och Skottland i somras. En alldeles för kort semester och jag tog alldeles för få bilder.
Efter att jag kommit hem sa en kompis "Irland är som en dålig tavla: själva tavlan är inte mycket att titta på, men ramen är ganska fin". Det håller jag med om. Inlandet är inte mycket att se men kusterna är ganska fina.
Skottland däremot har jag nog bara positiva saker att säga om. Dit kommer jag att återvända. Men då ska jag ha en smidigare hoj än en GSX1400 med sidoväskor, tankväska, tält, sovsäck, liggunderlag och spritköket fastsurrad på. Det blev lite väl svettigt ibland på de kurviga A och B-vägarna. Dessutom var all den mängden packning helt onödig eftersom att det aldrig var några större problem att hitta ett B&B med lediga rum om man var ute i god tid.
Så såg hojen ut när jag kom hem. Efter att ha tvättat av den ordentligt så tog jag en bild och satte sedan ut den på annons. Jag har sedan semestern inte kört den en meter. Det är fortfarande ingen som har köpt den.