Forumet online!!

Paerhc

New member
Den här raden har jag överst på den första sidan: Warning: Illegal string offset 'results' in ..../packages/vbcms/widget/myfriends.php on line 222

Det är bara frågetecken på sidan i ordet "inlägg". Inte en massa. Jag vet inte varför jag skrev så. Jag kanske var trött eller irriterad. Ber om ursäkt för den överdriften. Det är inget stort problem. Så här ser det ut:


View attachment 7476
 
Last edited:

Bansaie

New member
Den här raden har jag överst på den första sidan: Warning: Illegal string offset 'results' in ..../packages/vbcms/widget/myfriends.php on line 222

Det är bara frågetecken på sidan i ordet "inlägg". Inte en massa. Jag vet inte varför jag skrev så. Jag kanske var trött eller irriterad. Ber om ursäkt för den överdriften. Det är inget stort problem. Så här ser det ut:


View attachment 7476
Du verkar ha fel teckentabell inställd i din webbläsare så alla svenska tecken är utbytta mot små svarta fyrkanter med ett ? i.
Brukar funka bäst numera om webbläsaren är inställd för "unicode". Vet inte vad du har för webbläsare så jag ev. kan hjälpa dig hitta inställningen, men i Firefox heter inställningen i.a.f. "Teckenkodning"
 
Top