Fixar ni oxå nått??

Juh@

New member
Och det renar förstås avgaserna lika bra också? ;)

"Troligen" inte :D

Men lite mindre varmt vid benet, lite lättare, snyggare och förhoppningsvis lite bättre mellanregister efter mappning.

Problemet är väl snarare bullret men jag hoppas en db-killer fixar det.
 

garpen61

New member
- Lacka om kåpor och tank
- Sätta på nya dekaler
- Nya miniblinkers
- Nytt bakdäck
- Nya ryckutjämnare
- Nytt kopplings- och bromsgrepp
- Nya bromsklossar runtom
- Nya tändstift
- Kapa bakskärm
- Ny kamkedjespännarfjäder, fan va kort den gamla var
- Eventuellt Bi-Xenon
- Tvätta av allt, kan bli nåt kilo mindre
- Banta mig själv :)

- Nästa år ska motorn isär...
 

rsv_ante

New member
Äntligen tid i garaget..

Var iväg å blästrade frugans ram, nästa vecka blir det ytbehandling :)

Lyckades få lite gjort med min egen hoj också, monterade nyservade dämpare fram, bak blir oservad i år....

Plockade av svingen bak, var hos polar´n på hojverkstan, han tyckte jag kunde vara lugn å köra vidare med svingen så i kväll åker den på igen :)
 

rsv_ante

New member
framgång...

Härligt nylackade kåpor :)

Montering pågår för fullt. Snart kommer våren.. Hoppas jag...
 

Frank S

New member
Härligt nylackade kåpor :)

Montering pågår för fullt. Snart kommer våren.. Hoppas jag...

Blir det lite rödlackade pryttlar på hojen så är du jue inne på det där med italienska tricoloren. Passar bra till en pastakastrull.:)
Sen tycker jag att du inte ska lyssna på de andra pojkarna när de är elaka med dig. Är man trygg i sin manlighet så kan man ha vilka färger som helst.
:D
 

rsv_ante

New member
Blir det lite rödlackade pryttlar på hojen så är du jue inne på det där med italienska tricoloren. Passar bra till en pastakastrull.:)
Sen tycker jag att du inte ska lyssna på de andra pojkarna när de är elaka med dig. Är man trygg i sin manlighet så kan man ha vilka färger som helst.
:D

Visst blir det rött nertill.... Jag lyssnar på dem och njuter.. njuter av deras avund:cool:
 

K-Man

New member
Det går framåt Ante! Jag avundas ditt mek-bord!!!

Men shit vad alla hackar på varann här. Värre än på SH ju... :rolleyes:

Drivpaket bytt på K5'an och en sidokåpa e på lack (Igen. de lackade fel nyans sist :( )
Funderar på att lägga på nya setet däck eftersom första körningen blir tidigt i år, alternativt tar jag 750'n som är påställd året runt till Gåsen i april...
 

rsv_ante

New member
Det går framåt Ante! Jag avundas ditt mek-bord!!!

Men shit vad alla hackar på varann här. Värre än på SH ju... :rolleyes:

Drivpaket bytt på K5'an och en sidokåpa e på lack (Igen. de lackade fel nyans sist :( )
Funderar på att lägga på nya setet däck eftersom första körningen blir tidigt i år, alternativt tar jag 750'n som är påställd året runt till Gåsen i april...

Nog hackas det hårt alltid.... Dock med lite kärlek bakom till skillnad mot tugget på SH som mest går ut på att vara så dum som möjligt.. Sen är det ju inte hela världen om jag blir hackad på, jag är ju trots allt bäst :cool: så det bara rinner av...
 
Top