Film: Knix Järfälla 2010-06-06

adrian_vg

New member
Röntgad och klar! Ingen spricka och ingen kota som flyttats, däremot har muskeln i högra sidan av nacken blivit lite sträckt, så är det lite ömt än på ryggen. Som sagt bara mjukdelar som fixar till sig själva mha lite Voltaren :)

Nu är det bara till att ladda inför nästa 'knix'.

Tummen upp!

lime

Skriver inte
Det är inte så lätt. Jag har hållit introt själv ett antal gånger och tjatar om det i de grupper jag är instruktör i. Men lik f....nt så gick jag åt fel håll den gången jag själv la ikull mig lite. :D

Zapp

New member
Lägga ikull lite...

Det är inte så lätt. Jag har hållit introt själv ett antal gånger och tjatar om det i de grupper jag är instruktör i. Men lik f....nt så gick jag åt fel håll den gången jag själv la ikull mig lite. :D

Åh, kan man lägga sig ikull mer eller mindre? Låter spännade - vad är det för skillnad att lägga sig ikull lite och lägga sig ikull mycket? :D

lime

Skriver inte
Åh, kan man lägga sig ikull mer eller mindre? Låter spännade - vad är det för skillnad att lägga sig ikull lite och lägga sig ikull mycket? :D

Lägga ikull lite är att tippa på en gokartbana i 20 km/h.

Lägga ikull mycket är att hajsajda in i depåkurvan på Gälleråsen och få plocka hojbitar på gokartbanan.