Jesper, Maria, Petra och alla andra på kansliet samt naturligtvis styrelsen och alla ideella krafter som jobbar ute i distrikten - Tack för ert arbete och engagemang. Keep up the good work.
SMC som organisation har väl mer än 50 års erfarenhet av att sättet att arbeta och driva kampanjer t ex fungerar ganska bra:wink:.
Jag har respekt, nä jag ändrar det till acceptans (åtminstone än så länge...), för att andra individer har egna åsikter och kanske inte håller med mig eller stödjer SMCs metoder, men frågan är väl vad man ska tycka om de medlemmar som till exempel valde att inte stödja uppropet mot 30-punktslistan.
Och varför i h...ete är vi bara 70k medlemmar?
Jag är inne och läser på forumet nästan varje dag, hemsidan kanske en gång i veckan och det funkar bra för mig. Är inte nån FB-gubbe men har heller inte haft anledning att hetsa upp mig över att nån som har FB kanske fått nån nyhet eller info flera dagar före mig. Vill man ha all info först så får man väl också se till att sitta längst fram i salongen.
Jag stödjer i alla fall arbetet. Skulle jag komma på nåt bättre så lovar jag att meddela mina åsikter/förslag.
Det enda som jag är lite missnöjd med är att jag inte får vara registrerad som enskild medlem och erlägga den högre avgiften trots att jag är med i flera andra anslutna klubbar. Jag har ringt och pratat med medlemsservice om det 3-4 år i rad och varje gång så sägs att det är ordnat nu. Jag antar att jag får lära mig leva med det.
Ride On,
För mig är det fredag kväll :very_drunk:
Nä, bilderna är inte från idag.