Börja med att kolla köpguiden på http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=962 . Den är generell för hojar i allmänhet. Utöver det finns egentligen inga allvarliga modellspecifika fel på CBR600F, den är känd för att vara ganska svår att ta död på. Två saker utmärker sig en aning dock. Den ena är laddningsregulatorn, men det flet är självmarkerande. Är regulatorn (sitter på höger sida av bakramen) kass så laddas inte batteriet och hojen självdör. Det andra är kamkedjesträckaren, är den riktigt sliten så hörs det på att kamkedjan rasslar påtagligt. Det är inte så kostsamt att byta, särskilt inte om man är litet tekniskt lagd och kan skruva själv.
Det andra är kamkedjesträckaren, är den riktigt sliten så hörs det på att kamkedjan rasslar påtagligt. Det är inte så kostsamt att byta, särskilt inte om man är litet tekniskt lagd och kan skruva själv.
Jag kan gå i god för att man utan skruvarkompetens men med en mekhandbok utan problem kan byta kamkedjesträckare på ovan nämnda modell! Beprövat av mig själv!