BIG V-TWIN -åldersrelaterat eller e det huvet det e fel på ??

Marie

Banned
Kan det vara trångsynthet, bristande insikt om att vi alla är olika och/eller bristande respekt för sina medmänniskor?

Dels har jag väldigt lite respekt för mina medmänniskor (eller som jag hellre säger: 'motmänniskor'). Det är ju bara jag som har rätt. Alltid.
Sen är det ju fullständigt omöjligt att ha respekt för människor som sitter på en förkromad gynekologstol och försöker se grymma och häftiga ut. De ser ju löjligare ut än clownen hos McDonalds.... ;)

När jag är ute och åker med mina kompisar så är det en del som kör glidare och hör å häpna vi håller samma hastighet???????

35 km/h ???!!!:D

Last edited:

Rubbe

New member
Dels har jag väldigt lite respekt för mina medmänniskor (eller som jag hellre säger: 'motmänniskor'). Det är ju bara jag som har rätt. Alltid.
Sen är det ju fullständigt omöjligt att ha respekt för människor som sitter på en förkromad gynekologstol och försöker se grymma och häftiga ut. De ser ju löjligare ut än clownen hos McDonalds.... ;)

35 km/h ???!!!:D

I rest my case...
Robert Gustafsson, släng dig i väggen!

jan-olovj

Active member
Det här med glidare eller sporthoj, det är många som inte har ett val, i det är endast glidare som gäller för alla kortbrnta. Det är endast customhojarna som är lägre än 70cm sitthöjd. att ha en hoj som man endst får ner en tåspets det anser åtmintone jag är helt förkastligt, och det måste gå att backa hojen när man sitter ner anars funkar det inte. Sedan samma tråkiga skämt 50 gånger är inte skoj.

Jan-Olov

Roma55

New member
Det är väl mer tröttsamt att höra samma skämt för 50:e gången från en och samma person... (som dessutom själv tycker att det är århundradets skämt)
Kan bara tala för mig själv och jag kan säga att det är rätt jobbigt att köra 100+ utan ruta med en aning bakåtlutande körställning. Där har du nog den största förklaringen. :rolleyes:
Andra förklaringar kan vara att våra hojar låter så gött redan på tomgång, så det behövs ingen varvning som med sportisar för att få höra det fina ljudet. :cool:
Ytterligare en förklaring kan vara att glidare är så snygga att vi vill att så många som möjligt ska hinna se och få ta del av skönheten innan vi hunnit förbi. ;)
Förklaring #4: En sporthoj är jobbig att sitta på i låga hastigheter då armarna får hålla upp en stor del av kroppstyngden.

Vilka förklaringar du ska ta på allvar får du bestämma själv. :D

Lol, jag köper allihop :D.
Fast ni vet väl att man inte skall luta sig på styret på en sporthoj. Ben och magmuskler skall jobba ;).

Katarina

Helt okej
Nja, jag började med en glidare men skådade ljuset så att säga ha ha ha. ;)
Ärligt talat satt jag illa och rumpan domnade bort efter 4-5 mil, jag hanterar en mc med fötterna framåt som en kråka och blir då en sämre förare. Dessutom gillar jag att köra på grus...