Ja,men det är ju "gynstolar" så långt ögat når på den bilden....Nån måtta får det väl vara!!
Nej,det var jan-olovj.En f.d.sporthojare,tror jag.
Hur går det Swedie? Vad slutar det med, bild med vag glidarkortege eller en bild med vagt knäskrap, är ju vansinnigt nyfiken, eller är det bara/bäst vänta tills man har SMC medl.kortet i handen?
/B
Detta är en jobbig process - kortet ska representwra alla typor av smc medlem - är önskad. Inte för mycket av den ena och inte för mycket av det andra..
Vi har fått in några olika förslag, båda från medlem, byrå och bank.. Ett större demokrati av ovanstående har alla synepunkter..
MC Folket hade förra veckan bookad in några olika hojer för att ta bilden till kortet - men, sen kom det mycket snö..
Bara att vänte och se... (Va jag har hört var Benkars bild jättebra - men, för sportig...)
Detta är en jobbig process - kortet ska representwra alla typor av smc medlem - är önskad. Inte för mycket av den ena och inte för mycket av det andra..
Vi har fått in några olika förslag, båda från medlem, byrå och bank.. Ett större demokrati av ovanstående har alla synepunkter..
MC Folket hade förra veckan bookad in några olika hojer för att ta bilden till kortet - men, sen kom det mycket snö..
Bara att vänte och se... (Va jag har hört var Benkars bild jättebra - men, för sportig...)
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=453 nytt snyggt bidrag till medlemskortet....
Fick precis 2007 års kort - och jag kan ju inte påstå att motivet blev särskilt "hojneutralt".
Fotpinne horisontellt en meter framför sadeln rakt i förgrunden.
Ja jag kan inte begripa varför hoj numera skall vara lika med en sån där tvåhjulig gynekologstol....
Yep, och lite nostalgitripp finns del väl oxå i det...
Hur hade det sett ut om Peter Fonda och Dennis Hopper suttit som grodan boll på en "riskokare"
Gamla gubbar och damer på Customs vet vad jag skriver om (jag är en )
Jag förstår bara inte hur man håller balansen på en såndär tvåhjulig gynstol. Det känns livsfarligt bara att tänka sig att ha fötterna framåt.....
Det där med Peter Fonda och Dennis Hopper säger mig inte någonting. Jag känner inte herrarna ifråga.
Annars får jag väl nog också anses ha nått den mognare halvan av livet - i alla fall inbillar jag mig inte att jag kommer att köra hoj så mycket mer än 40 år till Jag förstår bara inte hur man håller balansen på en såndär tvåhjulig gynstol. Det känns livsfarligt bara att tänka sig att ha fötterna framåt.....