Bakgrundsbild till SMC-medlemskort sökes

Swedie

Administrator
Personal
[FONT=Arial, Helvetica]Tja, det sökes hjälp att hitta en passande bild till SMCs medlemskort som kommer vara i form av ett vanligt bankkort, eller licens (banåkning), sjukhusbricka osv. Det som sökes är en bild som är både sporthoj, touring och slöåka med cruisers i ett. En skön MC-känsla i bilden helt enkelt. Svårt att finna något som passa de flesta.[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica]Ska innehålla:[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica]Blåaktig färg som i SMCs nya profil[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica]Ska Inte innehålla:[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica]Inga wheeliebilder[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica]Inga burnouts[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica]Inga knäskrapsbilder[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica]Det som är viktigt är oxå att bilden i sig inte är upphovsrättskyddad.[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica]Hjälp uppskattas.[/FONT]
 
Last edited:

Ducatista

New member
small_photo1.jpg


Mitt bidrag: en härlig mc-väg uppskattas av alla hojåkare avsett kategori.
Med lite photoshop eller liknande kan man blåtona färgerna.
 
Last edited:

Strömma

New member
Svårt att hitta en bild som uppfyller alla kriterier, men dom här tycker jag både får mig att längta till sommaren igen, samt innehåller div olika hojtyper
 
Last edited:

Johny

New member
Den här ger en mc-känsla på ett "folkligt sätt" med lite blå ton. Bilden togs av en klubbkompis när klubben åkte Mälaren runt.
 
Last edited:

mikekop

New member
Denna tycker jag är trevlig. Man kanske kan skära av den snett i en kant och lägga SMC-logga där med blå bakgrund? Äh, vet int...
Jag tror den förekommer i en annons för en hojtidning, mc-nytt eller nåt så copyrighten vet jag inget om.
 

benkar

New member
Inte det lättaste, men kanske en sporthoj som slökör på en skön krokväg?

Jag har fotat, så det är gratis använda om det skulle bli aktuellt (utan min copyright-text) Det kan jag bjuda SMC på :)

/B
 

JBG

New member
Här kommer mina bidrag till medlemskortet.

De uppfyller alla dina önskemål :D
 

VFunRider

New member
[FONT=Arial, Helvetica]Tja, det sökes hjälp att hitta en passande bild till SMCs medlemskort som kommer vara i form av ett vanligt bankkort, eller licens (banåkning), sjukhusbricka osv. Det som sökes är en bild som är både sporthoj, touring och slöåka med cruisers i ett. En skön MC-känsla i bilden helt enkelt. Svårt att finna något som passa de flesta.[/FONT]

Jag som trott att man skulle kunna välja ett eget bild på sitt kort!!
I så fall, röstar jag på Benkars bild
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
[FONT=Arial, Helvetica]Tja, det sökes hjälp att hitta en passande bild till SMCs medlemskort som kommer vara i form av ett vanligt bankkort, eller licens (banåkning), sjukhusbricka osv. Det som sökes är en bild som är både sporthoj, touring och slöåka med cruisers i ett. En skön MC-känsla i bilden helt enkelt. Svårt att finna något som passa de flesta.[/FONT]

Jag som trott att man skulle kunna välja ett eget bild på sitt kort!!
I så fall, röstar jag på Benkars bild
Det som sökes just nu är det som ska vara standardbakgrunden! Så du behöver inte bli besviken ;)
 

Håkan L

New member
JBG;s bidrag är det som jag röstar på av dom som hitils inkommit. Särskilt bild nr 3, alltså den längst ner med blåton uppe och nertill på bilden.

H-ar
Håkan
 
Last edited:

steFAN

New member
"mikekop" har bästa bilden hittills,snygg bild utan knäskrap,varken sportmoppe elr gynstol!!!!:D
 

asterix

New member
Ha,en Röde Orm! Öknamn Hugo månntro?Förövrigt skiter jag i om det är "gynstolar" eller nåt annat på bilden!Det är väl för alla brinnade jävlar de två hjulen och gemenskapen som förenar oss!??
 

steFAN

New member
Ha,en Röde Orm! Öknamn Hugo månntro?Förövrigt skiter jag i om det är "gynstolar" eller nåt annat på bilden!Det är väl för alla brinnade jävlar de två hjulen och gemenskapen som förenar oss!??

Är det mej du menar så har jag varken med ormar elr sagofigurer att göra......:)

Men får det inte vara knäskrap å bakhjulsåkning på bilden ska det inte heller bara
vara tråkiga kustomhojar i kortege....//steFAN
 
Top