Anmälan Knutstorp

Harmon Rabb

New member
Swedie vad bra att du har fått det att fungera. :)

Kl 12 blir tight för mig men om systemet fungerar klanderfritt kommer det inte att bli några problem.

Eftermiddagen kl 17 hade dock varit att föredra även för mig.
 
Last edited:

Babs

New member
Bokning av SMC Skånes kurser

Vi släpper SMC Skånes kurser klockan 12 tisdag 3 februari under förutsättning att Swedie får ordning på alla koder ;)

//Babs
 

roggesvarte

New member
Det verkar som om man vill anmäla sig och få plats måste man köpa bärbar dator och trådlöst internet i morgon förmiddag , alla jobbar inte på kontor..
 

Harmon Rabb

New member
Har bokat två kurser nu. Systemet gick ner precis när jag skulle göra första bokningen, men lyckades komma in igen en liten stund senare.
 
Last edited:

magnus99

New member
Jag kommer inte in på bokningssidan, har jag fel länk? Det står bara:

"Anmälningssidan för kurser eller resor ligger för närvarande nere. Vänligen återkom om en stund.

/SMC

Länken: http://www.svmc.se/php/kurser/

???
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Jag kommer inte in på bokningssidan, har jag fel länk? Det står bara:

"Anmälningssidan för kurser eller resor ligger för närvarande nere. Vänligen återkom om en stund.

/SMC

Länken: http://www.svmc.se/php/kurser/

???
Korrekt, den sidan har utgått pga serverförändringen som genomfördes sent igårkväll.

Den sidan du länkar till i sig har just nu en vidarbefodring som tar dig till rätt ställe så du slipper klicka så mycket :)
 

Duck

New member
Bokningsystemet nere igen!!!!

Efter att ha försökt hjälpa en kompis att boka sig till körningar

Han försökte boka tidager idag o lyckades boka sig ,men sen fick han mail att han var avbokad
Och mycke riktigt när vi loggade in så hadde hans bokningar försvunnit
Vi lyckades boka nästan alla körningar han ville ha, men vi fick försöka 4-5 gånger per tillfälle innan vi lyckades

Jag anser mig vara datorvan o vågar försöka om o om igen fast där kommer felmedelande

Vad tror ni att dom som inte är datorvan gör när det strular så pass mycke som det har gjort med bokningarna

Troligen så struntar dom i att anmäla sig fast dom vill och behöver gå dessa kurser
 
Man blir ju inte direkt imponerad av servern/programmet de använder. Efter några vändor med inloggningar kunde jag till sist boka vid 12-tiden, men nu sent i kväll åter igen stängt. Nu får man hoppas de inte strular till det mera och avbokar de körningar man bokat, som de gjorde med din kompis. Verkar vara ett lotteri vem som får möjlighet att boka.

Bokningsystemet nere igen!!!!

Efter att ha försökt hjälpa en kompis att boka sig till körningar

Han försökte boka tidager idag o lyckades boka sig ,men sen fick han mail att han var avbokad
Och mycke riktigt när vi loggade in så hadde hans bokningar försvunnit
Vi lyckades boka nästan alla körningar han ville ha, men vi fick försöka 4-5 gånger per tillfälle innan vi lyckades

Jag anser mig vara datorvan o vågar försöka om o om igen fast där kommer felmedelande

Vad tror ni att dom som inte är datorvan gör när det strular så pass mycke som det har gjort med bokningarna

Troligen så struntar dom i att anmäla sig fast dom vill och behöver gå dessa kurser
 
Top