Årsmötet 2007

Kortstubina

New member
Snart smäller det MÅRDIS jag hoppas du har champangen väl kyld ;)
Nu kommer vi alla att våldgästa Sundsvall och hoppas på det roligaste årsmötet någonsin mitt i vintern.
Och det är inte alla som har fått testa på SMC årsmötet :cool:

Synes om 2 - 3dygn allihopa om alla håller sig friska i flunsa tider.

Mårdis

New member
Champangen väl kyld? Det är ju -3 grader ute!

Snart smäller det MÅRDIS jag hoppas du har champangen väl kyld ;)
Nu kommer vi alla att våldgästa Sundsvall och hoppas på det roligaste årsmötet någonsin mitt i vintern.
Och det är inte alla som har fått testa på SMC årsmötet :cool:

Synes om 2 - 3dygn allihopa om alla håller sig friska i flunsa tider.

Hej Ina och resten av Uppsala!
Klart att ni kommer att få vara med om världens roligaste SMC-årsmöte under vintertid, fattas bara annat :cool:
Vi håller på med de sista finjusteringarna just nu, och sätter hela tåget i rullning i morgon bitti kl 08:00. Vi slutar inte förän ni alla har åkt hem på söndag kväll. Fram tills dess kommer vi i organisations-teamet ge allt vi har för ni ska få vara med om tidernas bästa årsmöte :)
Väl mött i morgon!

Leif H..oj

New member
P-plats För Hojen?

Vi håller på med de sista finjusteringarna just nu, ................tidernas bästa årsmöte :)
Väl mött i morgon!

Får jag parkera hojen mitt framför entrén? För bilar finns ju motorvärmareplatser. Det ska ju synas att det är hojåkare som invaderar södra.

L H

Swedie

Administrator
Personal
Jag kan tyvärr inte komma då jag hade operation i tisdags på min fot o det blir lite för mycket att ranta runt i sundsvall i 3 dagar. Hoppas ni har det kul! Jag hade gärna varit där och sagt hej till alla!

Jag finns iaf här och på email om någon vill mig något :)

Ella

New member
Så avundsjuk

Jag är så avundsjuk på alla!!! Årsmötena brukar vara otroligt roliga och givande. I år får ni klara er utan mina inlägg... :p

KRAM!!!!

Leif H..oj

New member
Leifs bilder av människorna

Hej runt omkring i landet. Det var trevligt att träffa er. Tack Skånedelegationen för den cd som kom med posten. Jag har lagt upp mina foton (100+) från Södra Berget/Sundsvall i ett webbalbum:

http://picasaweb.google.se/smc.vasternorrland

Må bra där ute!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland