Måste säga att jag tycker riktigt illa om inlägg som bara *poof* försvinner från ett forum.
Vare sig det handlar om klåfingrig moderering eller eftertankens kranka blekhet från skribenten själv så är det förödande för trovärdigheten - forumets eller skribentens.
Förmår man inte tänka igenom det man skriver innan man postar så får man antingen stå sitt kast eller försöka utveckla sitt resonomang.
Bara radera och låtsas som det regnar är fegt och fult!
Hur som helst - nu kanske vi kan diskutera själva frågan igen...?
Det underliga är inte att en outlawsorganisation försöker rycka åt sig initiativet och lägga sig i all möjlig skit som dom inte har ett smack med att göra.
Det märkliga är att samhället inte bara tillåter det, utan alla dessa vanliga människor som gladeligen dansar efter deras pipa och drar på sig deras märke, där yrkeskriminella har bestämt färg, utformning, radie på top- och bottomrocker, typsnitt - the works!
Jag har inget emot vare sig klubbar eller ryggmärken - var och en får väl spöka ut sig som dom själva finner bäst, men då skall det banne mig vara enligt samhällets och lagens regler; att erkänna Sverigemodellen är att erkänna att kriminella thugs äger överhöghet i motorcykelsverige och dessutom har ensam rättighet till kombinationen "MC" och "Sweden".
Är det verkligen bara jag (och möjligen "Hallandsexpressen", fast i vettigare ordalag) som tycker att detta är sjukt?
Hampe
@ Marie
Äkta "klass" behöver inte annonseras...