Vinterleksak.

Esquire

New member
Hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag köpt en.

http://www.snowmobike.se/
Inte någon tung och klumpig snöskoter utan en trevlig liten snömoppe. Synd att de inte får köras på allmän väg, annars hade den varit det perfekta fordonet för alla stockholmare just nu. :p
 

Mathias

Active member
Ska du köpa en sådan så gäller det att hoppas de kan skicka den:p , för den sydligaste säljaren är ju stockholm (om inte geografin är fel hos mig, vilket inte är ovanligt.):rolleyes:
 

Marie

Banned
Verkar vara en kul grej!
Skulle önska en sådan i julklapp, bara jag trodde att det skulle finnas tillräckligt mycket snö såpass många dagar att det vore lönt.... Den senaste vintern var väl den då snön legat flest dagar under deetta årtusendet, och ändå var det inte särskilt länge. Det blev väl en hojpaus på knappt tio dagar ungefär, och då kunde ju en sådan varit skoj istället.

Idag fick jag göra första kapitulationen för Kung Bore. Jag fick montera foderna i mckläderna :( Men sen jag väl gjort det så var det så skönt att åka att det blev ett par mil extra bara som njutning. Det var -1°C när jag kom hem nyss.
/Marie
 
Last edited:

Marie

Banned
Idag fick jag göra första kapitulationen för Kung Bore. Jag fick montera foderna i mckläderna :( Men sen jag väl gjort det så var det så skönt att åka att det blev ett par mil extra bara som njutning. Det var -1°C när jag kom hem nyss.
/Marie

Plussade på med en härlig 30-milatur i det vackra vädret idag!!!
/Marie
 
Top