Vasaloppet på MC.

Petra

Super Moderator
Det fixar vi Ann.
Platsen bakpå är ju fixad med "Morsan", men jag har fortfarande en plats kvar på tanken.
Då får vi bra marktryck fram också så vi aldrig behöver släppa gasen.
Sist till MORA är en skit.
Elving

Med den passageraruppsättningen är jag orolig för att Elving irrar iväg på fel skogsväg. :D
...med ett lyckligt flin tvärs över hela ansiktet, ska tilläggas.
 
Last edited:

Elving

New member
Här står träden som ett spjälstaket.

Ja skitigast i alla fall, den som kommer sist har ju varit ute längst.

Men de börjar verka som nåt fusk på G... GPS eller ?????


Om du bara håller stumt går det inte att köra vilse, det är fortfarande mer än en halvmeter mjuk och go snö bredvid spåret. Halkar du ut där kommer du att gå som en gäddtuggad Wobbler mellan stenar och småträd. Fast du är ju van.
Turen på XT-n upp till årsmötet i Sundsvall imponerar fortfarande.
Elving
 

morsan

New member
Jag tror inte att det blir något åka av för nu töar snön bort i rasande fart. Över Evertsbergssjöarna lär det inte gå att åka i alla fall :p
 

morsan

New member
Så lite snö du visar ;) Hos oss ser det ut så här, det har tagit lite mera på själva gården så vi ser nästan gruset :cool:
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Jag tror inte att det blir något åka av för nu töar snön bort i rasande fart. Över Evertsbergssjöarna lär det inte gå att åka i alla fall :p

Det är lugnt - jag har en lösning - vi börjer samarbeta med Norge - där har dom mera snö.
Saxad från min epost låda;

-----
Jeg har merket meg at dere har signert et samarbeidsavtal med Vasaloppet! Veldig spennende! I morgen har jeg viktig møte med Norges svar på det loppet ( selv om ikke noe kan måle seg med Vasa): Birkebeineren. De ser store gevinster i mobilløsning, både kommunikasjonsstrategisk og inntektsmessig.
-----


:)
 
Top