Varning för rak väg

Olsson

New member
Många motorcyklister gillar (som jag själv) kurviga vägar. Men jag har erfarit att det ofta är problematiskt att hitta bra vägar därute. Kanske kan ett bra förslag vara att myndigheten hjälper till och varnar för detta.

Det skulle kunna vara skyllten "Varning för annan fara" med en enkel tillägstavla. På så sätt skulle man man lättare kunna undvika problemen.
 
Verkar som att någon saknar "BKK 1700 kronor"-tråden!

Det här får ju för övrigt dina inlägg i den och andra trådar att framstå som så oerhört mycket mer seriösa.
Magnus
 

Marie

Banned
Tja, Olsson, för en gångs skull är jag inte överens med dig...
I vissa sammanhang gillar jag raka vägar.

Till exempel tycker jag att Autobahn är i krokigaste laget när jag har bråttom till Österrike. När jag bränner på med över 200 km/h, så känns det onödigt smalt och krokigt vare sig jag kör bil eller hoj....
 

Monica

New member
Tja, Olsson, för en gångs skull är jag inte överens med dig...
I vissa sammanhang gillar jag raka vägar.

Till exempel tycker jag att Autobahn är i krokigaste laget när jag har bråttom till Österrike. När jag bränner på med över 200 km/h, så känns det onödigt smalt och krokigt vare sig jag kör bil eller hoj....

Har du fällt ut vingarna då? :confused:
 

Ballhead

New member
Tja, Olsson, för en gångs skull är jag inte överens med dig...
I vissa sammanhang gillar jag raka vägar.

Till exempel tycker jag att Autobahn är i krokigaste laget när jag har bråttom till Österrike. När jag bränner på med över 200 km/h, så känns det onödigt smalt och krokigt vare sig jag kör bil eller hoj....


Shit!!
Kör du i över 200 km/h?
håll i hatten hinner du svara på alla saker i forumet då? :D
 

Cyborg

New member
Jag tycker detta låter som en bra idé :cool: Dock måste vi ha riktlinjer exempelvis att sträckan måste vara över 5 kilometer lång och det måste gå att nå minst 150km/h i timmen på denna sträcka för att den skall få utmärkas.
 
Jag tycker detta låter som en bra idé :cool: Dock måste vi ha riktlinjer exempelvis att sträckan måste vara över 5 kilometer lång och det måste gå att nå minst 150km/h i timmen på denna sträcka för att den skall få utmärkas.

Vet inte vad du kör för hoj men jag behöver inte 5 km för att nå 150 km/h.:cool:
Magnus
 
Top