Vad tyckte ni om Stockholmsmässan?

Marie

Banned
Den hade nog varit bra om den hade varit förlagd till civiliserade trakter som Göteborg eller Malmö i stället för som i år Lappland.

StefanB

New member
Nåja, nu tror jag ju att innehållet mer än den geografiska placeringen är avgörande för om mässan är bra eller dålig.

Däremot har jag inget emot att ta tåget till Göteborg för att besöka mässan vartannat år. Det är alltid trevligt att komma ner. Kika på cyklar, Ta en pilsner och äta gott.

Men...då får det inte ösregna som det gjorde förra året. Det blev aningen blött i kön utanför mässan utan paraply :rolleyes:

/Stefan

Maru

New member
Missade du dem? Det satt två silikonstinna och lättklädda bruttor på en fyrhjuling och posade, tror de hade tömt brun-utan-sol-tuben också faktiskt :confused:

Nej då. Dem såg jag. ;) Men de var fler i Göteborg förra året.

Bomber magazine och Superbike Göteborg brukar ha riktiga "Are-those-for-real"-skönheter....:D

Marie

Banned
Nåja, nu tror jag ju att innehållet mer än den geografiska placeringen är avgörande för om mässan är bra eller dålig.

Däremot har jag inget emot att ta tåget till Göteborg för att besöka mässan vartannat år. Det är alltid trevligt att komma ner. Kika på cyklar, Ta en pilsner och äta gott.

Men...då får det inte ösregna som det gjorde förra året. Det blev aningen blött i kön utanför mässan utan paraply :rolleyes:

/Stefan

Tåget?

Har du ingen hoj?

Blött i kön? Inget mot vad det var att köra E6:an upp till Blöteborg från Skåne med hojen..... :D

Alldeles för många "motorcyklar" som B laget får köra.Lite för mycket krom och fransar.För lite försäljning.Göteborg förra året tycker jag höll betydligt högre klass.
Fredrik