http://open.spotify.com/track/5Soj1mrYOclQFK8QW3dhNs
DearHunter New member 21 Feb 2011 #22 Just nu Sarah Brightman..(Albumet heter Harem ).. Lung arbetsmusik, sköna toner när man skriver och vill koppla bort omgivningen
Just nu Sarah Brightman..(Albumet heter Harem ).. Lung arbetsmusik, sköna toner när man skriver och vill koppla bort omgivningen
zettan New member 14 Mar 2011 #25 Black Label Society, Evergrey och gamla Ozzy-låtar. Ska byta till Swedenrocks spellista snart. Dax att lyssna in sig på sommarens band.
Black Label Society, Evergrey och gamla Ozzy-låtar. Ska byta till Swedenrocks spellista snart. Dax att lyssna in sig på sommarens band.
SuperRetard New member 14 Mar 2011 #26 Stevie Wonder: As Master Blaster Superstition Stört bra! Inte klivit "into the motown-world" på flera år. Kommer nog hålla till sommaren iaf .
Stevie Wonder: As Master Blaster Superstition Stört bra! Inte klivit "into the motown-world" på flera år. Kommer nog hålla till sommaren iaf .
Peter1980 New member 14 Mar 2011 #28 Kollegor som inte kan hålla k*ften... Straffad direkt för att jag glömt lurarna.
zuzzuki New member 14 Mar 2011 #29 jag lyssnar på barnbarnets glada svammelprat annars metallica.the unforgiven....................i bilen på högsta nivå......
jag lyssnar på barnbarnets glada svammelprat annars metallica.the unforgiven....................i bilen på högsta nivå......
britt-mari New member 15 Mar 2011 #30 zuzzuki skrev: jag lyssnar på barnbarnets glada svammelprat annars metallica.the unforgiven....................i bilen på högsta nivå...... Klicka för att visa mer... Har precis pratat med Leona (mitt barnbarn) över Skype! Tidigare idag köpte jag biljett till Bryan Ferry-konsert i Malmö!!! Tillhör också en av mina absoluta favoriter!
zuzzuki skrev: jag lyssnar på barnbarnets glada svammelprat annars metallica.the unforgiven....................i bilen på högsta nivå...... Klicka för att visa mer... Har precis pratat med Leona (mitt barnbarn) över Skype! Tidigare idag köpte jag biljett till Bryan Ferry-konsert i Malmö!!! Tillhör också en av mina absoluta favoriter!
B Bighoj New member 16 Mar 2011 #31 Hej ! Just för stunden lyssnar jag på Stings gamla låt Fields of gold.
Pisken New member 10 Apr 2011 #35 http://open.spotify.com/track/3mHVA5dtAeOSsUideRwzHq Nationalteatern ! Med Spisa ... sjukt bra skit
T tommysollen New member 24 Jul 2011 #39 Förra veckan: Dream Theater Denna vecka: Timbuktu och Hoffmaestron
britt-mari New member 25 Jul 2011 #40 Blandad pop och rock från 60-talet! (hittade "storpack" på ett stort köpcenter i sydvästra Sverige)